Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
noox schreef:De opvang moet wel een beetje in de buurt zijn, ik woon in delft/rijswijk, ik zal zo op de site kijken Banjer!
Marie111 dat willen mijn ouders, ook is onze nieuwe tuin echt niet groot dus dan hebben ze bijna geen ruimte. Ook is er geen gras en alleen maar stenen en planten. Mijn moeder wil ook geen gras.
Da's fijn, dan doen we dat eventueel.
Blue_Berry: ik wil het eerst iig binnen proberen, en de jonge knijntjes kunnen in de winter toch nog niet naar buiten. Mocht het echt niet gaan kunnen we eventueel nog naar buiten maar liever niet.
Zwerte: oh daar ook overheen? Ik wil eigenlijk wel een springer en daar ook mee gaan trainen, maar dan moet ik maar misschien zo'n puppyren ofzo kopen? Of anders kijk ik daar wel naar als het wat dichterbij komt.
Ik weet t, ik wilde ook echt rustig beginnen met 1/8e plakje komkommer bijv en dan echt als eindstation 5 plakjes oid.
Dagje meelopen met de opvang lijkt me wel leuk ja, maar ik ben pas 13 dus weet niet of dat wel mag? En zit ik dan niet alleen maar poep te scheppen en voer te geven of mag je ook wel met de konijntjes iets doen (geen idee wat)

noox schreef:Dankjulliewel allemaal!
Ik wil een hollander of iets in die richting, een rex lijkt me ook leuk of een rexdwergje. We zien wel wat er in de op vang zit, misschien nemen we er eerst 1 en daarna de tweede erbij we weten het niet precies. Er komen iig middelgrote/kleine konijntjes in. De kamers zijn beide echt wel groot, 3 bij 5 oid. (Ben wel slecht in schatten)

) ook eventueel buiten gaan wandelen