Zieke kat - longontsteking?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

haflingertje

Re: Zieke kat - longontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 21:25

Sterkte! Vreselijke ziekte!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 10:40

Hevonen schreef:
We hebben Loebas vanmiddag thuis laten inslapen. We hoopten dat hij vanzelf in zijn slaap zou sterven, zoals de DA verwachtte, maar dat gebeurde niet. Hij werd steeds zwakker. Hij genoot nog steeds van aaitjes en kattenmelk en die heeft hij tot op het allerlaatst ook gehad - de aaitjes dan.

We wilden voorkomen dat het allemaal niet meer okay zou zijn. Ik denk dat het moment goed was gekozen, maar het blijft heel erg naar. Onze grote, lieve, speelse, knuffelige kater is er niet meer. We zullen hem erg missen.

Hij was een zwerfkat en is maar twee jaar bij ons geweest. Dat had echt wel heel veel langer mogen zijn.

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Heb 3 jaar geleden een zwerfpoes van stal meegenomen en die heeft maar een jaar bij ons mogen wonen. Ze overleed aan lymfeklierkanker, was niets meer aan te doen. Het verdriet was groot, maar later kon ik dat ondanks het gemis ook omzetten in iets positiefa, omdat (ondanks dat ik haar vele jaren meer had gegund) ze na jaren van ellende toch een jaar een heel fijn huisje heeft gehad waar ze echt thuis was.

Sterkte :(:)