toen leerde ik hem zitten, liggen, blijf, allemaal simpele dingen 
De rest heb ik pas later geleerd toen die ca 15 weken. Hij kent tot nu toe alles binnen 10 min
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
toen leerde ik hem zitten, liggen, blijf, allemaal simpele dingen 

)
xAlice schreef:Na een aantal trucjes super snel geleerd te hebben had mijn hondje een soort mentale overload ofzo haha, nu als ik haar iets probeer te leren gaat ze als een idioot al haar trucjes herhalen
Ben dus blijven hangen bij;
zit
af
blijf
hoog (op de achterpoten)
plat (op haar zij)
Henrike5 schreef:mijn hond kan:
zit
af
poot
andere pootjes snel achterelkaar geven (wisselen van poot dus)
blaffen
doodliggen
rollen
pak hem koekje op zijn neus en dan opgooien en vangen
hop over iets heen springen
over over wipwap lopen
blijf in 1 bepaalde positie blijven liggen en dan kan ik weglopen tot dat ik echt verdwijn
kort naast of achter je lopen en dicht bijblijven op het paard, fiets en gewoon lopend
kusje
onder ergens onder door gaan
high five
hoog op zijn achterpoten blijven staan
boks
zoek (wat niet altijd helemaal goed gaat)
er zitten wel hele kappe dingen tussen ik heb al heel lang niks meer aangeleerd maar ik ga binennkort weer eens aan de gang!
ik ben alleen te jong om op een honden cursus te gaan ander had ik dat graag gewild
btw. onze hond is een australische herder x bordercollie en nu 6 jaar oud
Waar ik zit mag het eigenlijk ook niet maar ik heb het gewoon gedaan
en nu vind de hondentrainer het prima
AnimalFriend schreef:Ik ben 12 en ik doe nu jonge hondencursus met mijn hond. Hier voor heb ik ook puppycursus gedaanWaar ik zit mag het eigenlijk ook niet maar ik heb het gewoon gedaan
Henrike5 schreef:AnimalFriend schreef:Ik ben 12 en ik doe nu jonge hondencursus met mijn hond. Hier voor heb ik ook puppycursus gedaanWaar ik zit mag het eigenlijk ook niet maar ik heb het gewoon gedaan
oww ja dat is wel heel handig wij hadden nog gebeld maar het mocht echt niet en nu zijn we zelf lekker bezig. Wel heel leuk dat de trainer het ook gwn prima vind
en als je al wat verstand van honden hebt dan is de cursus echt niet iets wat je echt zou moeten hoor
maar aangezien dit onze eerste hond was leek het ons toch wel handig

AnimalFriend schreef:wauw ik had niet gedacht dat sommige honden zo veel trucjes kunnen leren...![]()
Ympi, hoe heb jij jou hond het commando kusje aan geleerd? dat wil ik mijn hond ook heel graag aanleren!

of tot bijvoorbeeldhet licht aan doen of de deur dicht duwen of een kastje.