nieuwe kat in huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 10:25

Wat ontzettend goed van je TS!
Inmiddels zijn we 2 dagen verder, hoe is het met hem?

Heb je toevallig ook een *-:) ?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 10:26

Hier in het asiel wordt soms selectief opgenomen. Er wordt bij afstand doen gevraagd naar de omstandigheden en als het even kan wordt in een drukke periode gevraagd om eerst zelf nog een ander baasje proberen te vinden. Lukt dat echt niet dan kunnen ze de kat later komen brengen.

Mensen zijn ook wel heel gemakkelijk hoor. Oh, kat hoef ik niet meer hop naar asiel. Nee... doe eerst zelf even verantwoordelijk en zoek een nieuwe baas.

Maar ik snap dat zo iemand wel zegt "ja bij het asiel hoeven ze mijn kat niet!" en "het asiel weigerde mijn kat aan te nemen!".

Niet helemaal waar dus, maar eigen interpretatie.

elinesikko

Re: nieuwe kat in huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 17:59

Het gaat goed met de kat (hij heette trouwens al zorro dus maar zo gelaten want hij reageert er op). is veel relaxter en komt gewoon je toe, gaat naast je op een stoel zitten en de andere katten kunnen al dichterbij komen zonder dat hij gaat grommen enz. Zal straks is een foto proberen te plaatsten

elinesikko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 18:37

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 18:42

Ah wat een lieffie

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 18:49

Wat een leuke kat!
Fijn dat ze bij jullie terecht kon :)
Nieuwe kans en hoop dat ze het goed daar de zin gaat hebben.

elinesikko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 19:57

Het gaat opzich nog steeds goed, maar hij eet zijn eten gewoon op maar vervolgens kotst hij dat 's nachts uit :roll: , wat zou ik hier het beste aan kunnen doen? Is het gewoon wennen, maar hij is er nu al een week? Hij heeft daarnaast ook gewoon een bakje water, maar drinkt ook niet echt veel, drinkt wel, maar denk niet helemaal genoeg -O-
Samen met de andere katten gaat het gelukkig goed :) ze laten elkaar gewoon lekker liggen en hun ding doen

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 06:19

Doet hij dat kotsen ook al heel de week of net een paar dagen? Ik heb een kat gehad die dat ook met periodes deed en dan volgde er een haarbal, daarna bleef het eten weer netjes binnen :-)
Ik ben die kat toen een bepaalde pasta gaan geven zodat hij de haarballen beter kwijt kon.

elinesikko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 19:48

nee is pas sinds begin van de week.
Alleen is Zorro net naar buiten geglipt :S dus ben nu heel hard aan het zoeken, maar dat het donker is werkt niet echt mee en hij kan overal zitten.