Ik volg weer op de voet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben wel heel erg benieuwd naar jouw mening of het in het ras zit of dat het meer met de opvoeding te maken heeft?

Robynn schreef:Echt geweldige honden om te zien
Hoe is het karakter van jouw honden?
Ik hoor eigenlijk altijd dat ze best wel eenkennig zijn, maar wel ontzettend gehecht zijn aan de baasjes
Dat eerste heeft mij altijd een beetje tegengehouden om aan Akita's te beginnen...
Dit omdat we veel mensen over de vloer krijgenIk ben wel heel erg benieuwd naar jouw mening of het in het ras zit of dat het meer met de opvoeding te maken heeft?
Ik ben in ieder geval in love met jouw honden![]()
Vooral Lily en Lois![]()
. Mjetterd schreef:Robynn schreef:Echt geweldige honden om te zien
Hoe is het karakter van jouw honden?
Ik hoor eigenlijk altijd dat ze best wel eenkennig zijn, maar wel ontzettend gehecht zijn aan de baasjes
Dat eerste heeft mij altijd een beetje tegengehouden om aan Akita's te beginnen...
Dit omdat we veel mensen over de vloer krijgenIk ben wel heel erg benieuwd naar jouw mening of het in het ras zit of dat het meer met de opvoeding te maken heeft?
Ik ben in ieder geval in love met jouw honden![]()
Vooral Lily en Lois![]()
Ik kom regelmatig bij Thessa over de vloer. De honden zijn heel baasgericht, maar absoluut niet eenkennig. Ze zijn echt allemansvrienden. Het nadeel is dat ze redelijk lomp zijn, en dus niet altijd even voorzichtig zijn met kennismaken.

De rest is allemaal super enthousiast en lopen je zo omver idd. Maarja, dat laatste is ook een stukje opvoeding. Is best lastig af te leren haha

(die is trouwens 15 jaar geworden ♡) mis haar nog steeds... ook een kruising Deense Dog, 16 geworden
ons huidige hondje, een black & tan terrier, is goed waaks en goed getraind
maar je merkt wel dat ze heel snel oud aan het worden is. (Is nu 14, maar heeft enorm veel staar, is grijs en stijf hihi) dus ik ben heeeeeel rustig aan aan het kijken voor een pupje erbij of eigenlijk eerder op ontdekkingsreis tussen alle hondenrassen voor als mijn lieve Gaïa er niet meer is. Moet er nu nog niet aan denken, maar ik vind het wel leuk om alvast te kijken!
En die kruising ook
Wat is jullie geheim? Haha.

Lois is echt Pippa 2.
geweldig! 
af en toe een rauw biefstukje en voor de rest doe ik niks geks
Ze mochten niet boven komen, dus liepen ook geen trappen ivm de verhoogde kans op HD bij grotere honden
en voor de rest heeeeel veel TLC
Djenna onze Newfoundlander is ook het oudste geworden van het hele nest
haar moeder is ook 13 geworden
haar oudste broertje is 11 geworden

of nou ja.. en daarmee eigenlijk op een 3e pippa

nou is ze ook wel te dik van haar zelf, maar het is echt op zo'n typische manier dik, alsof er ook meer dan 3 pups in zitten. Maar jullie zullen het zien op de foto's
Ze is heerlijk rustig en knuffelig
Volgens mij beginnen de tepels al wat te gaan hangen en worden wat groter. Verder heeft ze best een buik. De komende 2 weken zal ze als het goed is flink gaan groeien nog. Donderdag gaan we een rontgenfoto maken. Dan weten we als het goed is vrij precies hoe veel er in zitten.
)
. Ben benieuwd na hoe dik Pippa nu is.
Het zijn er inderdaad 3 en ze zijn al mooi groot. Ze hebben natuurlijk zeeën van ruimte