En ik wil inderdaad graag bijleren, anders deed ik die opleiding ook niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketly schreef:Ja dat snap ik, is ook niet een belediging naar jou toe, maar naar de school. Persoonlijk vind ik het niet verantwoord om dit leerlingen als opdracht mee te geven.
mikky19 schreef:Ketly schreef:Ja dat snap ik, is ook niet een belediging naar jou toe, maar naar de school. Persoonlijk vind ik het niet verantwoord om dit leerlingen als opdracht mee te geven.
Hahahaha hilarisch , muizen planten zich 6 keer per jaar voort . Dit komt echt wel goed hoor. Onverantwoordelijk dat jij zomaar kwetsende post op bokt mag zetten.
melody7 schreef:liever hondenbrokken dan kattenbrokken(bevatten teveel zout) maar als ze labbrokken krijgen dan zit daar al alles in wat ze nodig hebben dus honden/kattenbrokken zijn niet nodigDan leg ik er wel even wat in de hoek, ze krijgen van die laboratorium brokken maar die hangen boven in de kooi (plastig bak met een ijzeren rekje erop waar dan een 'driehoek' in zit voor brokjes en tralies waar de fles precies door past) dus dat werkt niet met kattenbrokjes
![]()
Ik hoop dat ze morgen ochtend baby's heeft, ben heel benieuwd
mikky19 schreef:Ketly schreef:Ja dat snap ik, is ook niet een belediging naar jou toe, maar naar de school. Persoonlijk vind ik het niet verantwoord om dit leerlingen als opdracht mee te geven.
Hahahaha hilarisch , muizen planten zich 6 keer per jaar voort . Dit komt echt wel goed hoor. Onverantwoordelijk dat jij zomaar kwetsende post op bokt mag zetten.