Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar die heeft sinds vandaag een huis. Dit is wel wat ik zoek, gewoon een oudje nog een leuke tijd geven.
!
Onwijs fijn dat je een oudje nog een fijne laatste dag wil geven. Ik zou er bij hele dagen op stal wel rekening mee houden dat oudjes zich niet altijd even goed meer een hele dag warm kunnen houden. Met name in de winter misschien op stal een probleempje? Gewoon even om rekening mee te houden. Nayomie schreef:Ik heb die test gedaan en ik heb gefaald. Echter, hier spreekt een hondeneigenaar en de hond hier heeft niks te klagen, dus in hoeverre je die test serieus kan nemen, dat weet ik niet.

Cassidy schreef:Asiels worden gerund door mensen. En mensen hebben hun eigen agenda.....ook al roepen ze dat ze het beste voor het dier voorhebben...uiteindelijk gaat het ego ook meespelen....
amukela schreef:Wat een gezeur. Hij is bij jou in ieder geval veel beter af dan in het asiel!
Ik snap best dat mensen niet overhaast een hond moeten nemen zonder er goed bij na te denken, maar dit werkt volgens mij averechts. Wanneer een asiel zo reageert, dan ben je inderdaad veel sneller geneigd om er 1 op Marktplaats te kopen.
A_nouk schreef:Wij hebben destijds ook gekeken in het asiel, inderdaad veel regels O.a die van de flat, kan prima als je hem nu 23 uur per dag daar op sluit is het natuurlijk een ander verhaal...
Cassidy schreef:Dus die testen? Een indicatie, maar meer toch echt niet.
) was niet van belang. Bij het woordje appartement werd het al stop gezet.
liedje89 schreef:Nayomie schreef:Ik heb die test gedaan en ik heb gefaald. Echter, hier spreekt een hondeneigenaar en de hond hier heeft niks te klagen, dus in hoeverre je die test serieus kan nemen, dat weet ik niet.
Dat beweren zelfs de baasjes bij al die redprogramma's van Animal planet als hun broodmagere hond met luizen en wonden eindelijk eens in beslag word genomen. Iedereen vind dat zijn hond niet te klagen heeft daarom kan je imo als asiel met zo'n test beter wel een beetje "negatief" doen mensen spiegel hun situatie/verzorging van hun huisdier meestal heel positief af of ie dat nu in werkelijkheid is of niet. Snap dat ze met dat soort vragen probeer je mensen wel een beetje meer na te laten denken.
Ik vind ook wel dat TS gewoon slechte antwoorden geeft eigenlijk want ik zie wel waar hij heen gaat met vakantie is natuurlijk prima, als je bedoeld dat je veel opties hebt om uit te kiezen en het wel per keer bekijkt maar er zijn ook een boel mensen die daarmee bedoelen dat ze daar echt niet over na hebben gedacht, terwijl een pension voor bijvoorbeeld wel een flinke extra kostenpost is. 2 uur is gewoon heel weinig en een cursus volgens is ook gewoon slim. Het spiegelt alleen duidelijk niet de daadwerkelijke situatie van TS af als ze later aangeeft wat ze er nu mee bedoelde.
liedje89 schreef:Nayomie schreef:Ik heb die test gedaan en ik heb gefaald. Echter, hier spreekt een hondeneigenaar en de hond hier heeft niks te klagen, dus in hoeverre je die test serieus kan nemen, dat weet ik niet.
Dat beweren zelfs de baasjes bij al die redprogramma's van Animal planet als hun broodmagere hond met luizen en wonden eindelijk eens in beslag word genomen. Iedereen vind dat zijn hond niet te klagen heeft daarom kan je imo als asiel met zo'n test beter wel een beetje "negatief" doen mensen spiegel hun situatie/verzorging van hun huisdier meestal heel positief af of ie dat nu in werkelijkheid is of niet. Snap dat ze met dat soort vragen probeer je mensen wel een beetje meer na te laten denken.
Ik vind ook wel dat TS gewoon slechte antwoorden geeft eigenlijk want ik zie wel waar hij heen gaat met vakantie is natuurlijk prima, als je bedoeld dat je veel opties hebt om uit te kiezen en het wel per keer bekijkt maar er zijn ook een boel mensen die daarmee bedoelen dat ze daar echt niet over na hebben gedacht, terwijl een pension voor bijvoorbeeld wel een flinke extra kostenpost is. 2 uur is gewoon heel weinig en een cursus volgens is ook gewoon slim. Het spiegelt alleen duidelijk niet de daadwerkelijke situatie van TS af als ze later aangeeft wat ze er nu mee bedoelde.
Wil je hier indirect mee beweren dat de hond het hier niet goed zou hebben?