Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
El75 schreef:lor1_1984 schreef:Jup, een redcap sluierstaart.
Steek hem maar in die grote bak en zet er een 3 vriendjes bij, je zult zien dat hij hard groeit en je de oren van de kop gaat eten.
Die naam zou goed kunnen kloppen als ik hem zo zie:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En dan water op kamertemperatuur of warmte element laag aanzetten??
Worden dat grote vissen want in mijn ogen passen daar wel 15 vissen in? Niet dat ik dat van plan was hoor.

De reden weet ik niet meer, en kan ik ook niet verder onderbouwen
Volgens mij had dat vooral met de ogen te maken, omdat ze geen oogleden hebben om de ogen te sluiten om de ogen te beschermen tegen langdurig licht. En het aquariumhout kan er gewoon bij! dat is gelukkig een van de natuurlijke objecten die je er nog in kan zetten om de boel op te leuken, zonder dat ze het slopen 
Allemaal om ziektes te voorkomen.
) sluierstaarten zijn gevoelig voor lucht in de zwemblaas, omdat het lichaam zo'n rare vorm heeft kan lucht geen kant om wanneer ze per ongeluk tijdens het eten lucht mee happen. Om deze reden is het verstandig om voer te geven dat zinkt
Meestal zijn dat kleine bolletjes of pellets, géén vlokken. Als het nou toch een keer mis gaat, dan krijg je drijvende goudvisjes
het gaat vanzelf weer over wanneer ze dat hebben, maar comfortabel is natuurlijk anders.
Wat een verschil, goed bezig TS!