Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NienkeNiels schreef:Inmiddels ben ik. Ik de dierenarts geweest. Heftige reacties als ; ik neem geen verantwoordelijkheid hoeven absoluut niet! Ik fok namelijk niet zomaar een nestje.
Maargoed de 2 pups die niet wouden eten wn drinken zijn meegegaan naar de praktijk en hebben AB gehad en een vocht infuus. Zijn behoorlijk ziek! Inmiddels liggen ze weer thuis. De rest doet het wel erg goed... Ben erg bang voor die 2 pups die niet willen eten. Vanacht goed in de gaten houden en morgenochtend half 9 komt de dierenarts weer om ook de rest te chekken.
Hebben jullie nog tips wat te doen? En wat kan ik met die 2 zieke pups het beste doen?
dierenfan schreef:NienkeNiels schreef:Inmiddels ben ik. Ik de dierenarts geweest. Heftige reacties als ; ik neem geen verantwoordelijkheid hoeven absoluut niet! Ik fok namelijk niet zomaar een nestje.
Maargoed de 2 pups die niet wouden eten wn drinken zijn meegegaan naar de praktijk en hebben AB gehad en een vocht infuus. Zijn behoorlijk ziek! Inmiddels liggen ze weer thuis. De rest doet het wel erg goed... Ben erg bang voor die 2 pups die niet willen eten. Vanacht goed in de gaten houden en morgenochtend half 9 komt de dierenarts weer om ook de rest te chekken.
Hebben jullie nog tips wat te doen? En wat kan ik met die 2 zieke pups het beste doen?
dat doe je wel gezien de ENORME hoeveelheid vragen hier en op andere forums over hoe en wat.... zit het al weken met grote ogen te lezen hoe je ooit zo kan gaan fokken............
NienkeNiels schreef:maar wat zal de dierenarts doen? Ze kunnen niet alle 11 een middel krijgen neem ik aan? Ontwormen is gister nog gebeurd en doe ik netjes om de 2 weken...
Begrijp me niet verkeerd, maar de pups tonen allemaal nog zo fit en geen koorts.