Kat poept op de stoep

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

petitparis

Re: Kat poept op de stoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:11

mja omdat er mensen zijn die zeggen dat katten niet poepen als ze niet kunnen graven en het gazon was nooit beschadigd.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 16:12

Agh zo, ja ik ken genoeg katten die niet graven, maar wel poepen haha, die van mij poept ook gewoon op het grit in de bak en doet er daarna niks mee :')

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:19

Eleionomae schreef:
Ja wel veel struiken, maar zou een egel zovaak in 1 nacht op dezelfde plek poepen? En ruikt dat ook zo sterk?

ik heb nog ingestaan voor wilde egels in een opvangcentrum. ze stinken als de pest en schijten wonderbaarlijk veel voor zo'n kleine beestjes. ze zijn zelfs in staat om het tegen de muur te kleven :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 20:42

Oooh eew :') vriendje heeft het vanavond helemaal schoongemaakt met bijna pure schoonmaak azijn (k had n jerrycan ve paar liter gekocht :)) ) dus ik hoop dat er morgen niks ligt en anders even strooizout halen, want mn ouders bleken t ook niet meer te hebben

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:08

Ik denk ook dat het een egel oid is. Wij beschuldigden onze eigen kat van poepen op het terras. Tot ik me ineens afvroeg hoe het kon dat het er toch lag als de kat de hele avond binnen had gezeten. Onze andere kat zat dan de hele avond op de vensterbank aan de kant van het terras. Lekker slapen dacht ik, maar eigenlijk zat hij de hele avond te kijken naar twee egeltjes die over het terras liepen (hebben daar geen zicht op 's avonds en meestal dus de gordijnen dicht). En ja die kunnen echt veel produceren. Ik heb ze dit jaar nog niet weer gezien trouwens.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 15:51

Vanmorgen lag er niks, vriendje had er 2 liter schoonmaak azijn overheen gegooid en de buurman een bus kattenschrik, maar een uur geleden lag er toch weer een bult stront voor onze berging deur.. Vriendje heeft de hele dag opgelet en net in het uurtje dat hij niet keek lag er weer wat.

Maar goed stel het is een egel, wat doe je daar dan tegen, want die knoflookmeur in combi met pure schoonmaak azijn werkt dus niet :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 11:16

Inmiddels hebben we de berging gebarricadeerd met een schot. Lastig maar het houdt de ruimte daar wel poep vrij.

Helaas wordt er nu steevast voor de berging bij de ingang vh trappenhuis en naast onze beneden deur gescheten dus ook dit is niet de ideale oplossing.

We gaan er nu toch vanuit dat het een hondje is. De drollen zijn echt te groot voor een kat. De honden op het buurtje zelf zijn inmiddels uitgesloten. Buren hebben hun katten een dag binnen gehouden en toch lag er weer wat dus ook dat zijn niet de daders haha.

We hoorden gister van de oudere dame aan de andere kant van het hofje dat er een vrouw is van de straat verder op die op het hof haar hond uitlaat en ook los heeft lopen. We verdenken haar er nu dus van dat zij de poep niet opruimt. Nu nog zien dat we haar op heterdaad betrappen want het hele trappenhuis is er inmiddels helemaal klaar mee.

Het halve hofje is op de hoogte dus hopelijk wordt de dader snel gepakt :))

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 16:00

Ik had gister ook een heterdaadje :P we hadden de auto even voor de deur staan en toen piste er een kater tegenaan. Dus verdenk hem ervan ook voor de deur te poepen. Is overigens echt een rotkat, maar ik weet niet van wie hij is. Peper op de grond helpt wel gelukkig maar dan moeten we er even aan denken dat na een regenbui weer te doen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 16:10

Ik volg. Vind het spannend :+ :=

'Het mysterie van de stoeppoeper'

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 16:13

"wie heeft er op mijn stoep gepoept"

Geïnspireerd op:
Afbeelding

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 16:15

Ik ga ook even volgen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 16:15

De eigenaar van deze onverlaat kan dan de rotzooi van zijn deurmat vegen want dit gaat gegarandeerd door de brievenbus.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 16:25

Ik zei ook al tegen m'n ouders, emmertje paardenpoep op hun stoep legen :+ of aanbellen en zeggen "euhm ja uw kat poept voor de deur, en ik zou graag willen ruilen met een emmertje mest van mijn paard. Wel zo eerlijk toch?"
Maarja, helaas weet ik niet van wie die kat is. Hij zit hier wel altijd in de buurt en hij gaat voor niks of niemand aan de kant. Heb 'm al bijna een keer per ongeluk overreden met m'n fiets in het donker :o

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 16:57

Mijn vriend zit nu op wacht dus als ik straks thuis ben weet ik wellicht meer

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 20:00

Morganlefay schreef:
De eigenaar van deze onverlaat kan dan de rotzooi van zijn deurmat vegen want dit gaat gegarandeerd door de brievenbus.

Ja, dat was ook mijn idee, maar we weten nog steeds niet wie het is :( mijn vriend heeft bijna de hele dag beneden in onze studeer/rommelhok gezeten, met de gordijnen open, maar nu laat niemand zich zien natuurlijk :+

Blijft wel spannend zo haha, ik kan natuurlijk altijd een poster van die mol voor het raam plakken :))

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 21:06

Schijnbaar heeft er toch nog weer iets 2x lopen poepen op de stoep.... Je zou er wanhopig van worden zeg.

Vriendje gaat morgen een camera ophangen :))

Qwillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 21:16

Iid een Camera, of Webcam. Ik volg

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 21:20

Spannend wie is de buurtpoeper :=

Mijn eerste idee was ook camera als alle voorgaande tips niet werken.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 21:22

Ja, ik zou het anders ook niet meer weten :n wat n ellende zeg. Hij heeft er nu maar weer een paar liter pure schoonmaak azijn neergegooid en ik zal morgen nog even peper halen

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 10:58

Potverdorie, ik stippen omdat ik de conclusie van het mysterie van de stoeppoeper zo graag wilde weten, blijft het hier stil! :+

Hoe is het nu TS? Nog verrassingen voor je deur gehad? Ik denk trouwens dat het iemand is die s'avonds laat nog met een hondje loopt en die geen schepje/zakje meeheeft. Lekker bij jullie door het hofje.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 11:36

Overdag gebeurt er momenteel niks meer. Er zijn lui bezig met een aantal trappenhuizen dus dan is er altijd iemand.

Maar tussen 5 en 7 als de werklui weg zijn en wij bezig met het eten.. Er lag gister weer een mooie :')

Mn vriend heeft gister en hele fles ammonia leeggegoten en vanmorgen lag er niks, maar vandaag gaat hij tussen 5 en 7 beneden zitten met t licht uit een de gordijnen half dicht :') hij is echt op oorlogspad haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:37

_O-
Met zo'n legerhelm op enzo?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:40

En een verrekijker! _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:41

Afbeelding