Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eleionomae schreef:Ja wel veel struiken, maar zou een egel zovaak in 1 nacht op dezelfde plek poepen? En ruikt dat ook zo sterk?
vriendje heeft het vanavond helemaal schoongemaakt met bijna pure schoonmaak azijn (k had n jerrycan ve paar liter gekocht
) dus ik hoop dat er morgen niks ligt en anders even strooizout halen, want mn ouders bleken t ook niet meer te hebben
we hadden de auto even voor de deur staan en toen piste er een kater tegenaan. Dus verdenk hem ervan ook voor de deur te poepen. Is overigens echt een rotkat, maar ik weet niet van wie hij is. Peper op de grond helpt wel gelukkig maar dan moeten we er even aan denken dat na een regenbui weer te doen.
of aanbellen en zeggen "euhm ja uw kat poept voor de deur, en ik zou graag willen ruilen met een emmertje mest van mijn paard. Wel zo eerlijk toch?"
Morganlefay schreef:De eigenaar van deze onverlaat kan dan de rotzooi van zijn deurmat vegen want dit gaat gegarandeerd door de brievenbus.
mijn vriend heeft bijna de hele dag beneden in onze studeer/rommelhok gezeten, met de gordijnen open, maar nu laat niemand zich zien natuurlijk 

wat n ellende zeg. Hij heeft er nu maar weer een paar liter pure schoonmaak azijn neergegooid en ik zal morgen nog even peper halen 

hij is echt op oorlogspad haha