Frituurvetkitten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jokari

Re: Frituurvetkitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:44

_O_ Wahahaha jullie reacties, raap me op ! :D :D :D

TS, lukt het een beetje met de kat te ontvetten ?

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 11:45

Kentaro schreef:
Dan hebben jullie het over een ramp met een kat in een vliegenvanger... Wat denk je van een parkietje dat daarin gevlogen is :oo DRAMA!!!

O ja, dat is zéker een ellende! En dan moet je ook nog uitkijken dat het vogeltje niet in een shock raakt met het losmaken. :oo

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 12:58

We hebben hem met dubro gewassen en nu het goed droog is blijkt 90% wel weg, zo even kijken of ik het laatste beetje er met de kam uitkrijg anders moet ie er nog een keer aan beloven in bad (wat ie niet echt een succes vond ;( )

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:15

Miepie77 schreef:
We hebben hem met dubro gewassen en nu het goed droog is blijkt 90% wel weg, zo even kijken of ik het laatste beetje er met de kam uitkrijg anders moet ie er nog een keer aan beloven in bad (wat ie niet echt een succes vond ;( )

Dat vet is hardnekkig spul ja... ik hoop dat jullie verder redelijk ongeschonden uit de strijd kwamen... :P

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:47

Ruikt de kat nu naar frikandel?

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 16:48

Zoolgangster schreef:
Miepie77 schreef:

Dat vet is hardnekkig spul ja... ik hoop dat jullie verder redelijk ongeschonden uit de strijd kwamen... :P

had motorhandschoenen aangedaan, maar ben toch een aantal keer geraakt, als ie weer zoiets doet, dan breng ik hem wel naar een trimmer, mag die het gevecht aangaan