Wat fijn dat mensen willen helpen! Ik wil evt wel als tussen persoon fungeren mocht de afstand een probleem zijn. Ik kan het konijn vanaf Emmeloord wel naar Faniek brengen. Heel goed dat jij het diertje zo goed hebt geholpen. Ze verdiend een goed plekje
Liezja
Geplaatst: 05-11-14 21:18
Het maakt me altijd blij dat er nog mensen bestaan zoals jij!
Wat goed van je! Zo ben ik een paar maand terug aan mijn rooie kees gekomen De cavia van de boerenbond die er al een half jaar zat ... En dan heb je mij met hetzelfde verhaal als jou Beest was helemaal terug getrokken in zijn bakje met zwaar ontstoken ogen voor zich uit starend. Ineens kocht ik hem en stond ik buiten met ... alleen kees Na een hoop gedoe kosten en verzorging kreeg kees als vriendje tarzan en inmiddels heb Ik 7 cavia's (Rest ook bestaande uit gedumpte) Zie jou als lotgenoot
Mocht Silversomali haar toch geen huisje kunnen bieden kan ik haar misschien een huisje bieden. Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn konijnen buiten zitten op een groot dakterras, dus ze moet wel al buiten gewend zijn maar zo te zien is ze dat op de foto? Daar buiten heb ik al een keer een poging gedaan om een dame erbij te koppelen en dat is mislukt omdat het vrouwtje wat erbij kwam te lief was. De ene dame die ik heb is namelijk een pittig klein zwart monster Het zou voor haar dus denk ik beter zijn als ze bij het andere adres terecht komt, maar anders ben ik zeker bereid om haar met mijn duo te koppelen. Ik woon overigens vlakbij Amsterdam dus qua afstand kan ik haar dan zo oppikken.
050206051012
Geplaatst: 06-11-14 12:35
Wat een dotje!!
Ik heb sinds een maand INEENS 2 konijnen, ook een triest verhaal. Binnen een week eentje dood, de ander diep ongelukkig, eentje uit de opvang gehaald, alles laten enten, jochie gecastreerd, hok aangeschaft (ik had niets), dus ook al een hoop centen verder. We zijn toch gek ook Volgend jaar gaan die van ons naar buiten (komt een buitenhok met grote ren), dus mocht je dan nog een plekje zoeken, geef maar een gil. Maar nu kan ik haar ook niet kwijt, ze zitten met z'n 2en in een 3 verdiepingen flat, is wel ff goed zo.
Oeps sorry had even dit topic niet meer gelezen! Ik heb wel plek maar het ziet er naar uit dat mijn huis pas in februari/maart pas klaar is dus dat is misschien niet zo handig. Dus als iemand anders haar graag overneemt is natuurlijk prima. Mocht je niks vinden dan kan ze tegen die tijd altijd nog naar mij!
rabbeltje
Geplaatst: 07-11-14 22:59
Ik zit waarschijnlijk, kans is heel groot, het weekend van 12 december in Assen. Ik reis dan op maandag terug naar Den Haag. Mocht nijnenkind deze kant op komen dan wil ik het diertje met veel plezier in de auto mee nemen... Ik bok niet dagelijks, maar kijk wel regelmatig....