Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Limoen schreef:Gefeliciteerd met de zwangerschap.
Vanwaar de keuze voor een Merle-"chihuahua" als papa? Merle is een verboden kleur bij het ras i.v.m. gezondheidsrisico's.
Ik ben niet voor stamboomloze "chihuahua-achtige" fok. Maar als het gezond en verantwoord gebeurt is het tot daar aan toe. Helaas zie ik bij jou geen uitgevoerde patella-testen voor beide ouderdieren? Dit is zeer veel voorkomend bij kleine hondjes..
Succes alvast! Arrabel schreef:Limoen schreef:Gefeliciteerd met de zwangerschap.
Vanwaar de keuze voor een Merle-"chihuahua" als papa? Merle is een verboden kleur bij het ras i.v.m. gezondheidsrisico's.
Ik ben niet voor stamboomloze "chihuahua-achtige" fok. Maar als het gezond en verantwoord gebeurt is het tot daar aan toe. Helaas zie ik bij jou geen uitgevoerde patella-testen voor beide ouderdieren? Dit is zeer veel voorkomend bij kleine hondjes..
Waarom is Blue Merle verboden?
Heeft deze kleur meer kans op ziektes?
Tallie1979 schreef:Tjonge, de hele parade aan anti fokken komt weer voorbij..
Als de TS nou testen heeft laten doen en de hondjes zijn al besproken, wat is dan het hele probleem?
Ik ben benieuwd hoe de ukkies eruit zien! Heerlijk, zo'n nestje vol kleine wurmen op zien groeien!