Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wat zijn mensen soms monsters!! 
Voor het vervilten etc kun je ook naar een hondentrimmer gaan,
Eerst maar opknappen!

Dreamybol schreef:Als het goed is hebben ze ooit bij hun fokker wel geleerd hoe het werkt wat betreft kammen, wassen, nagels knippen, soms zelfs föhnen, dus als het meezit en jij het liefdevol doet (en dat doe je) laten ze dat gewoon weer toe.
Of, zoals mijn opknappertje toen.. Die vond alles goed tot ze erachter was dat ze ook aandacht kreeg zonder dat er iets aan haar gedaan moest worden, toen werd kammen en wassen wel wat minder makkelijk. Briljante tante.
BelleTessa schreef:Dreamybol schreef:Als het goed is hebben ze ooit bij hun fokker wel geleerd hoe het werkt wat betreft kammen, wassen, nagels knippen, soms zelfs föhnen, dus als het meezit en jij het liefdevol doet (en dat doe je) laten ze dat gewoon weer toe.
Of, zoals mijn opknappertje toen.. Die vond alles goed tot ze erachter was dat ze ook aandacht kreeg zonder dat er iets aan haar gedaan moest worden, toen werd kammen en wassen wel wat minder makkelijk. Briljante tante.
Ja dat heeft mijn ene Pers ook geleerd als kitten maar doet nu toch echt of ze het vergeten is![]()
Bij de trimmer is ze super makkelijk en helemaal onderdanig, maar thuis is ze een kreng en vreet ze me het liefste op.
Het blijven katten natuurlijk, al vindt een vriendin van mij dat Perzen een eigen diersoort zijn, niet te vergelijken met 'normale' katten.