Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik ga ze niet in 2 hokken houden
_Celess schreef:Ik denk dat als het met Jessie niet lukt het met geen ander konijn meer lukt, Jessie is zo lief voor Snoopy maar Snoopy is blijkbaar niet blij met een vriendin, als we Jessie terug moeten brengen blijft Snoopy de rest van zn leven alleen. Als hij geen vriendin wil mag dat, dan moet hij het maar gewoon met mijn aandacht doen.
_Celess schreef:Jessie is gewoon heel nieuwsgierig, en wordt Snoopy op de een of andere manier boos en Jessie doet daar aan mee door terug te vechten.
Ik snap wat jullie zeggen, misschien dat er ergens een rustig meisje is wat Snoopy wel accepteert, maar in het asiel waar we Jessie vandaan hebben was ze het enige dwergje. En een grote mag niet van mn ouders, dat past niet.
Ik zei dat omdat het lijkt alsof Snoopy geen indringers wilt, hij wilt gewoon rust, dus misschien een type relax maar dat wordt dan wel een hele zoektocht.
EskeGirl schreef:Volgens mij hebben wij elkaar ooit eens op een fotomeeting ontmoet (jij was met Flinn van Celine), dus wonen we niet erg ver uit de buurt van elkaar.
http://konijnenopvangdenhaag.dierenbesc ... r/17/79768
Hier een kleintje in Rijswijk
http://www.knaagspoor.nl/
Hier zitten ook wat kleintjes
) en ze hebben de hele tijd samen gezeten, zelfs vannacht! Misschien gaat het toch nog lukken
.png)
_Celess schreef:Ik heb ze gisteren naar het asiel gebracht, daar ging het heel goed, ik heb ze daar achter gelaten voor een paar dagen (mis ze wel) en ze hebben de hele tijd samen gezeten, zelfs vannacht! Misschien gaat het toch nog lukken
![]()
![]()
![]()
.
maar een kip erbij helpt ook
.Zodra konijnen beginnen te vechten springt de kip er altijd tussen,bij mijn oma zelfs ook...en hoor het vaker
.
,geweldige dieren en je zal ervan genieten ze lekker met elkaar te zien relaxen op ten duur. 
, ik hoor van het asiel dat ze een beetje afstandelijk naar elkaar zijn, maar wel vaak even gaan snuffelen.
, nu ze in het asiel (dus helemaal 100% neutraal) zijn hebben ze nog niet gevochten, dus heeft de kip ook niet veel te doen
djinnie schreef:Hier is vandaag mijn 7-jarige dame overleden. Nogal onverwachts, ze liep vanochtend nog te huppelen. Haar "zus" is nu dus alleen. Mijn speurtocht naar een ouder mannetje kasn dus beginnen. We willen overigens een senior, omdat we eigenlijk geen konijnen meer wilden na onze dames. Maar ze kam nog wel een pasr jaar mee en das ook niets alleen...
Ik hoorde dat konijnen ook rouwen. Moet je even wachten met zoeken dan?
@ts: fijn dat de koppeling nu goed lijkt te lukken.