Honden geur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 20:04

Heb 3 honden in huis en 3 in de kennel. Onze honden ruik je niet op 1 kennelhond na die het niet zo nauw neemt met netjes zijn.
Ik zuig dagelijks de haren op. Heb plavuizen en was de hondendekens zeer regelmatig en dan valt het erg mee. Maar rommel maken ze. Drekpoten op de ramen, vloer enz. hoort er allemaal bij.

Wat je voert maakt ook veel uit hoe de honden ruiken.

Amandavd

Re: Honden geur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 20:12

Of neuzen tegen de raam gedrukt vlekken... Hihi die hebben wij nog het meest.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 20:39

ik krijg altijd te horen dat men de honden van mij totaal niet ruikt terwijl men gewend is hond te ruiken in de familie. Nu ben ik de enigste met honden die gecastreerd zijn de rest van de honden is nog volledig intact in de familie. Misschien dat dit scheelt?

Verder doe ik heel veel met mijn honden en zwemmen ze veel e.d. en eten ze vers vlees (ook hier in zijn ze de enigste in de familie)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 21:34

dierenfan schreef:
ik krijg altijd te horen dat men de honden van mij totaal niet ruikt terwijl men gewend is hond te ruiken in de familie. Nu ben ik de enigste met honden die gecastreerd zijn de rest van de honden is nog volledig intact in de familie. Misschien dat dit scheelt?

Verder doe ik heel veel met mijn honden en zwemmen ze veel e.d. en eten ze vers vlees (ook hier in zijn ze de enigste in de familie)

Ik krijg dat ook te horen, maar hier zijn ze juist niet gecastreerd. Voor de rest wel hetzelfde. ;)

Wilawander

Re: Honden geur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 21:36

Hier zegt ook altijd iedereen dat het opvalt dat ze niet ruiken. Hier krijgen ze brokken en zijn ze allemaal intact. Zwemmen doen we niet zo vaak maar we sporten.