ik ga vanmiddag de DA bellen om jullie adviezen met haar te overleggen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ga vanmiddag de DA bellen om jullie adviezen met haar te overleggen. joycie schreef:Dit is niet waar. Bij een endometritis is er een ontsteking van het endometrium, er is dan geen pus in de baarmoeder, want bij pus is er sprake van een pyometra (pyo=pus). Bij een pyometra kan de baarmoedermond open of gesloten zijn. Bij een endometritis overigens ook, afhankelijk van waar de hond in haar cyclus zit.
Bij ons in de praktijk was het een noodgeval waar we ook ons bed voor uit kwamen. Kan heel snel levensbedreigend worden. Wilawander schreef:Kugger@ Ach ik deel alleen maar mijn ervaringen en heb jaren lang geassisteerd bij pyo's en ook gezien wat langer wachten en AB behandelingen voor uitwerking hebben. Hoeft niemand iets mee te doen. is alleen maar een tip.Bij ons in de praktijk was het een noodgeval waar we ook ons bed voor uit kwamen. Kan heel snel levensbedreigend worden.