Uitslag test allergieën, wat nu voeren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rocco_Love12

Re: Uitslag test allergieën, wat nu voeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 09:25

Overleg met de dierenarts als assistente zijnde komt heel veel voor! Als de assistente een verkeerd antwoord geeft van dit moet je doen terwijl er iets anders aan de hand was kan iemand diegene aanklagen. Is pas nog ergens gebeurt via de telefoon van u dier heeft deze ziekte maar was blijkbaar veel erger dan zij had ingeschat was 2 dagen later dood. Ze is aan geklaagd en ontslagen.

En meestal is het zo dat de juiste advies en informatie gegeven wordt dat als mensen weer thuis zijn de helft vergeten zijn en dan zelf wat aan gaan klungelen.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 09:30

Ik wacht een mail gewoon nog even af, ik had die test er ook als bijlage bij gedaan zodat ze die niet eerst hoeft te zoeken.
Ik bel misschien even om te kijken of ze überhaupt gezien hebben dat ze mail hebben gehad.
Maar vandaag mn moeder aan het verhuizen en dus nergens tijd voor ^)

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 01:17

De beller is sneller. Als je de assie aan de lijn hebt gehad weet je iig dat je binnen korte tijd antwoord krijgt.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-14 12:50

Ben net gebeld door mijn DA.
Ze heeft me uitgelegd dat ik idd kan gaan spuiten en dat het een slagingskans heeft voor 70%.
Ze adviseerde mij omdat de Neoral zo goed aanslaat dat proberen af te bouwen naar misschien 1 keer per week of zelf 1 keer per 2 weken.
Ze lijkt zelf niet zo'n fan van het zelf thuis spuiten, waarom weet ik niet maar zo komt het op mij over.
Kwa ontworming en ontvlooien doe ik het goed en moest dat zo blijven doen.

Was veel informatie maar heb het zo'n beetje onthouden geloof ik.
Voor mezelf denk ik dat ik idd maar ga proberen de Neoral af te bouwen en kijken hoe hij reageert.