Weet me geen raad, hondje gebeten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 07:16

Sterkte met je hondje, wat zielig zeg.

Liep die andere hond los dan, want dit mag eigenlijk niet gebeuren. Ik neem aan dat de eigenaren van de andere hond de kosten van alles ook betalen aan jou?

Seventeen

Re: Weet me geen raad, hondje gebeten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 07:23

Sterkte met je hondje!

Wij hadden ooit een Jack Russel hondje, echt een boerderij hondje.
En een hond had onze JR gepakt. Heel gaat in zijn borst! :o
Echter was het hondje al op leeftijd en liep ook gewoon rond en vrolijk te doen.
Dus niet naar de da geweest maar zelf eerst maar ontsmet en al die troep en een verbandje gelegd.
Nou, in no-time geheeld! Echt niks meer van. Hond had er ook echt geen overheersende last van. We zaten te twijfelen om naar de da te gaan maar door de ervaring van mijn broer ( da) was het niet nodig, de da had niks meer kunnen doen dan wat wij hadden kunnen doen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 09:03

Ik zou het vandaag nog even aankijken en kijken of ze nog van gedrag veranderd. Kan best zijn dat ze door de stress van gisteren en de pijnstillers wat suffer is.
Als ze goed eet en drinkt en haar behoefte doet, zou ik niet nog een keer terug gaan naar de DA.

Heb ook een keer een nachtje op de bank geslapen met mijn kat, die na een gastropie (waarbij ik midden in de nacht thuis kwam van de DA) nog helemaal crocky door huis begon te spoken. Dus op de bank en kat kwam rustig bij me liggen. Kat heeft de hele nacht liggen snurken, ik heb geen oog dicht gedaan :+

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 10:14

Oei wat erg van je hondje..

Nog wel even geweest voor gemoedsrust, ze is op se foto geweest, niks te zien. Nog een keer pijnstillers gehad maar was net al wat beter!
Nou nog gaan eten en drinken ☺️ Thanks allemaal hoor!

Groetjes

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 10:22

wat fijn dat het op de foto ook goed is. Misschien stom, maar vertroetel dr niet teveel.. daar weten chi's erg handig gebruik van te maken ;) en eet ze strakjes alleen maar smeerleverworst (als voorbeeld dan he)

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 12:03

Dank je,
Slim inderdaad! Ze heeft nu een bak brokken en een bak vlees staan, ze gaat vast wel eten..!