Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dees_daan schreef:Waarom zet je tijdens de nacht dan niet apart?
Sorry, maar als je ze in de nacht samen laat zitten loop je een hele grote kans dat ze wel drachtig is, en dan?
Plus dat ze in paniek kunnen raken als ze vast zitten en dan ben je er niet bij.. Lijkt me niet fijn..
Alle opties zijn genoemd maar als uit elkaar houden geen optie is dan houd het op.
Een broekje is zo uit als ze willen.
kimmie261 schreef:daarom een petshirt ( geen medpet,foutje hiervoor geschreven) aandoen,die kunnen ze niet uittrekken...
[ Afbeelding ]
alleen daaronder voor alle zekerheid een boxershort aantrekken,zodat de achterkant echt goed dicht zit...
dees_daan schreef:bigone schreef:Hond in de bench als je er niet bent, ene keer de reu en de andere keer de teef.
Ook dat is niet veilig hoor, als ze haar achterste goed door de tralies drukt kan het gebeuren dat ze bevrucht word.
Ik ken teven die idd in de bench zaten maar toch drachtig waren.
Billy schreef:dees_daan schreef:Ook dat is niet veilig hoor, als ze haar achterste goed door de tralies drukt kan het gebeuren dat ze bevrucht word.
Ik ken teven die idd in de bench zaten maar toch drachtig waren.
Dat is een smoesje van de eigenaar. Een reu moet op de teef springen om in positie te komen om te kunnen penetreren. Als een teef in de bench zit wordt dat verrekte lastig. Ga er maar gewoon vanuit dat de eigenaar dan gewoon niet goed opgelet heeft en die teef gewoon niet goed in de gaten heeft gehouden of het wel leuk vond en het gewoon heeft laten gebeuren...
TS, eileiders te diep heb ik nog nooit gehoord...heel bijzonder.
Voor nu is het gewoon uitzitten en gescheiden houden.
Bedankt! Ga ze nu afwisselend in het washok steken 's nachts, zodat ze elk om beurt bij ons 's avonds in huis kunnen. pipo schreef:Ik begrijp niet dat een da aan een operatie begint waar alles op dat moment dus goed doorbloed is, terwijl het niet hoeft. Jij had ook beter moeten weten in mijn ogen. de mooiste tijd om zoiets te doen is 3 maanden na of voor de loopsheid, net hoe je rekent. Ik begrijp je echt niet.
Helaas heb ik geen eigen vervoer