Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elenaMM77 schreef:. veel lijden en haar dood hadden verkomen kunnen worden als ze hun administratie goed hadden gedaan.. een menselijke fout heeft mij zo'n 750 euro extra en het leven van mijn kat gekost.. dus ja ik ben er heel boos in gedoken..
Goof schreef:elenaMM77 schreef:. veel lijden en haar dood hadden verkomen kunnen worden als ze hun administratie goed hadden gedaan.. een menselijke fout heeft mij zo'n 750 euro extra en het leven van mijn kat gekost.. dus ja ik ben er heel boos in gedoken..
No offence, maar als de kat er zo beroerd aan toe was kun je ipv de schuld bij de ander ook bedenken waarom je het dier niet zelf meteen hebt laten inslapen

Goof schreef:elenaMM77 schreef:. veel lijden en haar dood hadden verkomen kunnen worden als ze hun administratie goed hadden gedaan.. een menselijke fout heeft mij zo'n 750 euro extra en het leven van mijn kat gekost.. dus ja ik ben er heel boos in gedoken..
No offence, maar als de kat er zo beroerd aan toe was kun je ipv de schuld bij de ander ook bedenken waarom je het dier niet zelf meteen hebt laten inslapen
Cowgirl schreef:.
Ik geef altijd enigzins dringend het advies om die dieren te laten chippen, dat kost bij onze ambu 20 euro en voorkomt zoveel leed.
..Cowgirl schreef:Okay..dat maakt het wel duidelijk.