KimD schreef:Je quote jezelf waarvoor? Iets te willen toevoegen wat niet helemaal lukt of?
per ongeluk quote in plaats van edit
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samiyah schreef:Ik zal er lekker twee nemen, ook omdat jullie regelmatig van huis weg zijn en al helemaal als je een kitten neemt.
Ze zeggen dan wel dat katten solitair zijn maar ik merk toch wel dat mijn katten blij zijn met elkaars gezelschap. Ze spelen regelmatig samen
Mioux schreef:Samiyah schreef:Ik zal er lekker twee nemen, ook omdat jullie regelmatig van huis weg zijn en al helemaal als je een kitten neemt.
Ze zeggen dan wel dat katten solitair zijn maar ik merk toch wel dat mijn katten blij zijn met elkaars gezelschap. Ze spelen regelmatig samen
Er zijn altijd uitzonderingen idd bij elk dier, dat die niet samen wilt met andere,maar een kitten wil dit juist wel. Ook vele oudere katten wel. Ik heb er 3, 1 van april dit jaar 1 van 9 en 1 van 7. Ze spelen allemaal met elkaar, en leren ook van elkaar. Ik ben ook wel eens overdag weg, en zo hebben ze elkaar nog. Als ik op vakantie ga, hebben ze elkaar of gaan ze samen naar een kattenhotel. Die overigens ook waarderen als je kat met andere kan anders zitten hun met t gedoe en aanpassingen wat extra tijd en geld kost.
Nee ik vind gewoonweg hoe bot ook dat 1 kat niet kan
lor1_1984 schreef:Joh PR, als TS 1 kat wil wil ze maar 1 kat.
Kun je wel zeggen dat ze er beter 2 kan nemen maar of dat veel zin heeft durf ik te betwijfelen.
Nachtlampje schreef:lor1_1984 schreef:Joh PR, als TS 1 kat wil wil ze maar 1 kat.
Kun je wel zeggen dat ze er beter 2 kan nemen maar of dat veel zin heeft durf ik te betwijfelen.
Dus 1 kat alleen in huis houden is wel prima, maar wanneer er iemand een paard alleen op de weide heeft staan wordt er door heel Bokt moord en brand gegild?
Katten kunnen het evengoed naar vinden om alleen te zijn, al helemaal als baasjes ook nog eens overdag weg zijn van huis en ze óók nog eens niet naar buiten kunnen.
Nachtlampje schreef:lor1_1984 schreef:Joh PR, als TS 1 kat wil wil ze maar 1 kat.
Dus 1 kat alleen in huis houden is wel prima, maar wanneer er iemand een paard alleen op de weide heeft staan wordt er door heel Bokt moord en brand gegild?
Katten kunnen het evengoed naar vinden om alleen te zijn, al helemaal als baasjes ook nog eens overdag weg zijn van huis en ze óók nog eens niet naar buiten kunnen.