Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SuperAssie schreef:Dit zijn sluierstaarten, maar wel extreem dure sluierstaarten in jouw geval
Ik vind het nobel van je dat je ze 'gered' hebt, maar ik denk dat die jongens met jouw 50 euro nog heel wat goudvissen zullen gaan kopen..
Ik snap je reactie wel maar zoals mensen boven mij ook al zeiden, ze gaan dr vast weer veel nieuwe goudvissen van kopen
Valkjelover schreef:Dus dat vind je zielig? Maar als de jongens een snoek vangen gaat die haak toch ook door de snoek heen. Wat is dan het verschilIk snap je reactie wel maar zoals mensen boven mij ook al zeiden, ze gaan dr vast weer veel nieuwe goudvissen van kopen
. Lijkt mij dan, geen verstand van vissen verder dus weet niet hoe het voor de vissen is om een haak in hun mond te hebben.
. spotterick schreef:Levend aas vissen mag niet. Dus de volgende keer bellen naar de politie kan ook, zulke jochies krijgen alleen een preek en thuis de ouders krijgen te horen wat ze gedaan hebben.
Maar vind wel dat je met je hart hebt gehandeld!
. PocoGaucha schreef:spotterick schreef:Levend aas vissen mag niet. Dus de volgende keer bellen naar de politie kan ook, zulke jochies krijgen alleen een preek en thuis de ouders krijgen te horen wat ze gedaan hebben.
Maar vind wel dat je met je hart hebt gehandeld!
muaa.. mijn broer is toen hij nog een jochie was wel eens gepakt met levend aas en die moest voor die boete toch wel een paar middagen werken in de kas.
Ik denk dat je dus beter de politie had kunnen bellen. maargoed, je hebt deze vis in ieder geval gered.
MarlindeRooz schreef:Jeetje wat sneu, naar mijn mening met sportvissen sowieso verboden worden.
Het is vergelijkbaar met als hobby random puppy's haakjes in de rug duwen en ze omhoog trekken, onder water houdentot ze bijna stikken en ze er weer uit halen.
Vanillia schreef:Hoe nobel ik het ook vind, ik denk dat die jongen hun ballen uit hun broek lachen en morgen 20 nieuwe goudvissen gaan kopen van jou geld..