Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar als ik op de bank lig gaat ze onder mijn kin liggen. Het liefst wordt ze de hele dag geaaid. Dan spint ze, geeft ze kopjes en gaat ze op haar rug liggen. Ze heeft het apporteren al onder de knie. De band met onze andere poes begint nu te groeien. Ze slapen nog niet samen, maar al wel naast elkaar. Ze heeft in het begin een paar keer een mep op haar kop gehad, maar dan is ze niet onder de indruk. Ze gromt gewoon terug.

Annemiek80 schreef:ohhhhhh nou wil ik graag een foto zien
mijn thaitje is net geboren of wordt binnenkort geboren (wachtlijst gaat niet op volgorde nl lol, en pas na 6 weken worden kittens ip gereserveerd omdat dan de kleuren duidelijk zijn).
en voor mij wordt het ook een chocolatepoint of een sealpoint, alleen dan wel een katertje... en dus evt. een tweede katertje erbij
bruceandnoon schreef:wat een plaatje! ik ben benieuwd hoe die vacht uiteindelijk wordt. Ik heb de fokker van mijn siamees kunnen achterhalen en die heeft mij foto's gestuurd van toen hij nog een kitten was. Toen was ie echt wit met een hele lichte tekening. Nu is ie hartstikke donker. Het zijn echt toverballetje.
Hoe gaat het nu tussen de 2 katten? Liggen ze al verstrengeld
bruceandnoon schreef:nee, wij hebben besloten om onze katten thuis te laten. Een van de katten die dus al op die boerderij woont is nu net 6 maanden en begint in de pubertijd te komen en is begonnen met sproeien! we zijn dus heel bang dat dit erger wordt als wij ineens aan komen zetten met onze 2 katers. We hebben nu een oppas geregeld in ons eigen huis ( schoonouders), scheelt ook een hoop stress wat onze katten toch wel hebben na een autoritje.
safina schreef:bruceandnoon schreef:nee, wij hebben besloten om onze katten thuis te laten. Een van de katten die dus al op die boerderij woont is nu net 6 maanden en begint in de pubertijd te komen en is begonnen met sproeien! we zijn dus heel bang dat dit erger wordt als wij ineens aan komen zetten met onze 2 katers. We hebben nu een oppas geregeld in ons eigen huis ( schoonouders), scheelt ook een hoop stress wat onze katten toch wel hebben na een autoritje.
Ik snap het... Je schoonouders passen op je katten, zodat jij op iemands katten kunt passen.![]()
Onze poes houdt ook niet van autoritjes. Wel van auto's. Als er een vreemde auto op het erf staat met een raam open, zit ze er zo in! Die kleine vond het wel leuk. Die heeft heel de weg van Duitsland naar hier parmantig in de reisbench gezeten, op de voorstoel naast me.
Over parmantig gesproken....
[ Afbeelding ]