Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus dan krijgen ze een mini patatje en 1 mini stukje chips. En dan is het ook klaar, dan gaan ze weer weg.
zijn om hun dier (of kind...) op te voeden.... terwijl dat inderdaad prima mogelijk is 
Ik heb twee deugnieten van 2 jaar oud, de heren weten inmiddels ook dondersgoed wat wel en niet mag maar dat moet ik ze echt nog wel dagelijks aan helpen herinneren
.
Vind t niet zo zeer bij discipline horen maar wel bij respect en luisteren naar. Ze kan nu op dr achterbenen staan op commando (soort van vragen) met dr pootjes omhoog. Ze kan zitten op commando, en ze kan dood
Als ik ook wat neerzet wat dan ook en zeg op springt ze er ook gewoon op. Ook kan ze op commando liggen zoals ze bij de dierenarts moet voor onderzoek. Ik kan haar ook als enige overal aanraken en "onderzoeken" haha. en als je met dr speelt gebruikt ze nooit dr nagels 

". Dat trucje probeert ie rond etenstijd erg vaak
Hij komt niet buiten dus vies is hij nooit echt. Maar het aanrecht en de salontafel wil ik ze gewoon niet op hebben. Eettafel ook niet als we aan het eten zijn. Ook omdat het een enorme jatter is en het eten nog van je bord jat als je even niet oplet.
De krant hoef ik tegenwoordig alleen maar op te pakken en UH te zeggen en dan stopt hij. 
. We moeten hem echt disciplineren, anders heb je een kat die vindt dat de wereld om hem draait. Het is een leuke kat, maar wel eentje die véél energie heeft en veel uitprobeert. Dus knikker ik hem met dezelfde vaart van het aanrecht af als hij erop springt, vliegt hij regelmatig door de kamer als hij irritant voor je voeten loopt (ook per ongeluk hoor) en de plantenspuit is zijn nieuwe vriend
Onze ene kat schrikt dan, onze andere kat kijkt je aan met een blik van: Wat?? Doe ik iets verkeerd?