komt dit bekend voor?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 21:43

Aidenn schreef:
ze begon te roepen van: ZO WORDEN ZE ZIEK, IN HET WILD ETEN ZE OOK GEEN KIPPEN ( bij die reactie had ik moeite om mijn lach in te houden) KATTEN MOETEN BROKKEN ETEN OF NATVOER MAAR GEEN KIP OF ANDER RAUW VLEES.

Ja maar als ze een wilde muis eten die joost mag weten wat eet, huppelen katten nog 20 jaar door.. Mijn kat krijgt van alles. Bakje yoghurt mag ze uitslikken, gist snoepjes krijgt ze, melk, brokjes, vlees, plakje ham, plakje worst, plakje kaas en kroeppoek.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 21:52

Suusje92 schreef:
Aidenn schreef:
ze begon te roepen van: ZO WORDEN ZE ZIEK, IN HET WILD ETEN ZE OOK GEEN KIPPEN ( bij die reactie had ik moeite om mijn lach in te houden) KATTEN MOETEN BROKKEN ETEN OF NATVOER MAAR GEEN KIP OF ANDER RAUW VLEES.

Ja maar als ze een wilde muis eten die joost mag weten wat eet, huppelen katten nog 20 jaar door.. Mijn kat krijgt van alles. Bakje yoghurt mag ze uitslikken, gist snoepjes krijgt ze, melk, brokjes, vlees, plakje ham, plakje worst, plakje kaas en kroeppoek.

Euuhhmm ja dit krijgen mijn katten ook O:)

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 21:55

ierusju schreef:
Onze katten krijgen wel brokjes, want van te veel (ze kunnen namelijk zooooo schattig kijken als ze dat stukje vlees van je bord willen :) ) vlees gaan ze winden laten....
Ook heeft onze oudere kat snel last van tandplak en tandsteen en is een stuk minder als ze lekker haar brokjes fijn moet kauwen.
Maar als ze niet zo zouden stinken, zouden ze veel meer vlees krijgen :)

Ik weet niet of dat hetzelfde is als bij honden neem aan van wel.. Maar oudere dieren kunnen toch wel zo verschrikkelijk uit hun giecheltje stinken!! Die lucht van onze hond zal ik nooit meer vergeten! :j

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 21:57

Wat een omgekeerde wereld toch weer. Helaas weet ik er alles van :') Niet dat ik 'ruzie' krijg omdat ik mijn beesten alleen vers voer, maar vooral mijn collega's zijn er toch echt geeeen voorstander van :o

Maar goed, hier zowel hond en kat volledig op vers en wil niet anders meer! Ze doen het er allebei zo super op! :D

Overigens over het tandplak, met een goed vers dieet krijg je normaal gesproken minder tandplak dan met brokjes :j

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 22:00

ArinaDiaat schreef:
ierusju schreef:
Onze katten krijgen wel brokjes, want van te veel (ze kunnen namelijk zooooo schattig kijken als ze dat stukje vlees van je bord willen :) ) vlees gaan ze winden laten....
Ook heeft onze oudere kat snel last van tandplak en tandsteen en is een stuk minder als ze lekker haar brokjes fijn moet kauwen.
Maar als ze niet zo zouden stinken, zouden ze veel meer vlees krijgen :)

Ik weet niet of dat hetzelfde is als bij honden neem aan van wel.. Maar oudere dieren kunnen toch wel zo verschrikkelijk uit hun giecheltje stinken!! Die lucht van onze hond zal ik nooit meer vergeten! :j

Ik zal je vertellen, katten kunnen erger stinken dan honden.. de hond laat scheten alsof ie te veel aardappelen op heeft en de kat alsof er al een hoopje met dooie lijken muizen van 4 weken in d'r darmen ligt.. Echt erg gewoon :')

CharIsabella

Re: komt dit bekend voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 16:53

@suusje92

dan heb je nog nooit naast mijn hond gezeten die wint het van mn kat hoor :P maarja ligt ook wel aan de leeftijd en voeding

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 08:21

Moet je de gezichten van m'n huisgenoten eens zien als er ineens een zalmkop in de tuin ligt voor de hond :+

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 08:46

Ik ben denk ik ook niet goed wijs.. Gister hebben mijn pups van 5 weken kwartels gehad *\o/* alles is helemaal op gegaan en ze vonden het heeeerlijk. (De rest krijgen ze gewoon gemalen vlees, word steeds meer naar barf gewerkt)

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 08:51

annepaardoes schreef:
Tja want wilde katten eten toch ook brokjes uit de brokjesbomen...

Nee joh. Een brokjesboom...pff natuurlijk niet. Een kat vangt vogeltjes en muizen en natuurlijk worden die eerst gebakken...een kat rauw vlees laten eten ...dat kan toch zeker niet :o?

SternPhoto

Re: komt dit bekend voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:34

Hahahaha
Gister mijn buurvrouw schreeuwen enzo omdat ik konijntjes gaf, wel dood natuurlijk haha en vanochtend hebben ze schapenpens met hun vlees gehad. Ze heeft zelf een hond. Zegt ze wist niet dat ik bij de deur zat

Kunnen ze die honden niet gewoon brok geven ?? Wat is dat smerig zeg honden horen geen vlees te eten.
Heb smakelijk zitten lachen