Mijn allerleifste poes vond het leuk om me een kraamcadeautje te brengen.....
In de vorm van een halve muis!
Fijn als je daar bijna in gaat staan, met al die hormonen nog in je lijf
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Morrie schreef:De laatste tijd ligt er 's morgens vroeg als ik op stal komt een dood muisje voor me klaar, bij wijze van ontbijt denk ik... ik ben op dieet en mag zeer beperkt koolhydraten, helaas kan ik in geen enkele tabel vinden hoeveel koolhydraten er in MUIS zitten, dus ik eet het maar niet op.....![]()

(En ik zeg dan wel als een braaf afgericht baasje dat ze dat heel knapjes gedaan hebben).
Goof schreef:Mijn ene kat brengt wel eens een muisje mee, soms vind ik 's ochtends alleen nog een staartje of een koppie op de bank![]()
Mijn andere kat mag het woord kat eigenlijk niet dragen....... het enige dat hij kan vangen is een regenworm! En dan vol trots en met opgeheven kop je regenworm binnen komen brengen

Katten zijn mooie jagers
Kort geleden trof mijn zusje een waar bloedbad aan in het huis. Overal waar je keek lagen veren en plasjes bloed. De kat scheen een nog levende vogel mee naar binnen genomen te hebben die waarschijnlijk met man en macht geprobeerd heeft te ontsnappen,maar tevergeefs. We troffen het dier aan tussen een pluk veren.

Citaat:Ik wil hier niemand mee voor het hoofd stoten, maar als ik een kat had die regelmatig met vogels aankwam, zou ik er toch aan denken een halsband met belletje om te doen. Ik las laatst een artikel over dat sommige inheemse vogelsoorten het moeilijk kregen omdat er zoveel huiskatten zijn die vogels vangen. Het is iets heel simpels dat je zelf kunt doen.
Goof schreef:Mijn ene kat brengt wel eens een muisje mee, soms vind ik 's ochtends alleen nog een staartje of een koppie op de bank![]()
Mijn andere kat mag het woord kat eigenlijk niet dragen....... het enige dat hij kan vangen is een regenworm! En dan vol trots en met opgeheven kop je regenworm binnen komen brengen
Daar was hij goed ziek van en de dierenarts moest hem opensnijden en heeft zijn maag leeg gehaald. elenaMM77 schreef:Goof schreef:Mijn ene kat brengt wel eens een muisje mee, soms vind ik 's ochtends alleen nog een staartje of een koppie op de bank![]()
ohhh wat een stoere kat,
in ieder geval had die nog iets om te tonen..
ik had voorheen een kat die kwam vol trots alle boomblaadjes uit de buurt laten zien.
![]()
buren wilde alleen niet betalen voor deze gratis service