Mooi hoor! Nu de deksel nog Ook namens mij sterkte voor je vader.
Zwartvosje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-14 17:28
Halloww, weer een updateje Zaterdag gaan we de gerries ophalen, ben echt super ongeduldig! De namen hebben we al gekozen, maar die vertel ik pas als ze er zijn icm foto's
De bak is vandaag ook gevuld en ingericht! 1 deksel is af, andere moet nog gebeitst worden. Uiteindelijk gekozen voor een simpeler deksel (gewoon twee los uitneembare raamwerkjes ipv vast met scharnieren).
1e helft van het plateau. 1 looprat, 1 potje badzand, 1 hangende kokosnoot, 1 schommelbruggetje en 1 tunneltje. Voorlopig zullen ze daar nog doorheen passen, later gebruiken ze het enkel nog als opstapje om het plateau af te kunnen Of we die daar laten als opstapje of nog wat anders verzinnen zien we tzt wel.
2e helft van het plateau. 1 mega schattige villa, 1 drinkfles en 1 mega schattig voerbakje.
De plateaus kunnen ze op en af klimmen middels het houten bruggetje en het loopplankje (bekleed met een knaagbaar touw). Het loopplankje moet nog verstevigd worden zodat dat niet weg gaat schuiven (staat nu nog los namelijk). Het drinkflesje hebben we van een hele aardige meneer van de dierenspeciaalzaak hier om de hoek. Bijna nergens te koop en niet goedkoop, maar perfect, handig en gerbilproof De meeste spulletjes heb ik bij Queenies vandaan :3 Op de bodem liggen ook verschillende knaag/speeldingetjes.
De bodembedekking bestaat uit grof hennepvezel en katoenbedding, hooi moet ik nog kopen en karton krijgen ze vanzelf door te knagen op rolletjes wc papier.
Tot zover mijn avontuur met het gerbilarium, vanaf zaterdag begint mijn avontuur met de gerbilletje zelf
TrIjNiE__
Geplaatst: 09-09-14 17:41
Wauw echt heel mooi! Ik zou er zelf wel in willen wonen
Laatst bijgewerkt door TrIjNiE__ op 09-09-14 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Héél erg mooi en ook super creatief. Heel knap dat jullie hier geduld voor hebben (ik heb het absoluut niet haha) en hóé leuk is dan het eindresultaat. De gerbils krijgen het vast heel goed naar hun zin daar!
Thanks allemaal! Ik ben er ook echt mégablij mee Moet wel toegeven, d'r is een lieve duit in gaan zitten, maar het is het tot op de laatste cent waard geweest.
Jup, vandaag ga ik ze ophalen. Maar ik heb het adres nog steeds niet gekregen van d'r.... Heeft iemand al eens zijn/haar gerbils bij Mileena gehaald? Zoja zou die dan even een PB willen sturen met het adres. We willen namelijk ook nog naar scheveningen vandaag, voor we ze gaan halen. Dus heb vanmiddag verder geen internet en das heel vervelend als je niet weet waar je moet zijn dan.
soesita
Geplaatst: 13-09-14 14:10
Met het adres kan ik je helaas niet helpen maar ik wens je veel plezier met je gerbils. Je hebt een prachtig verblijf voor ze gemaakt.