Wel even gaatjes boren in de bodem, zodat het water weg kan en ik heb er nog een zeiltje over tegen de regen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mioux schreef:Nou een konijn alleen languit in een hok is niet prima hoor. Kwa ras kan je kiezen wat je wilt, echter hoe groter t konijn hoe meer ruimte t nodig heeft. Zorg wel dat t hok buiten t nachthok ook schuil heeft tegen harde wind en regen, dan wil je zelf ook niet graag buiten zitten

EskeGirl schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Zou dit hok geschikt zijn voor 2 (dwerg) konijn? Als nachthok uiteraard
Edelweis1984 schreef:Misschien nog een leuke tip, ik heb afgelopen voorjaar bij de Action een zandbakje gehaald (zo'n schelp, een kleintje), 2 zakjes zand erin. Was voor nog geen € 10 klaar en de konijntjes vinden het heerlijk om in te graven of gewoon in te liggen
Wel even gaatjes boren in de bodem, zodat het water weg kan en ik heb er nog een zeiltje over tegen de regen.
) maar we willen hem eigenlijk toch wel graag laten graven Lienie_F schreef:Edelweis1984 schreef:Misschien nog een leuke tip, ik heb afgelopen voorjaar bij de Action een zandbakje gehaald (zo'n schelp, een kleintje), 2 zakjes zand erin. Was voor nog geen € 10 klaar en de konijntjes vinden het heerlijk om in te graven of gewoon in te liggen
Het is even offtopic, maar worden jouw konijnen erg vies van graven? Wij hebben een langharig konijn en hem schoonhouden is lastig (speciaal talent om vies te worden) maar we willen hem eigenlijk toch wel graag laten graven
Hier haal ik altijd zakken bij de fixet, geloof 2 euro per 25 kg, en gaat een zak in de zandbak en de konijnen krijgen ook een zak