Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Joelle1996 schreef:Wat mij opviel is dat beter voer ook stukker goedkoper kan zijn ik betaal voor deze zak 25 euro
Joelle1996 schreef:Het voer dat ik nu heb is eukanuba. Is dat goed voer?
Er zitten niet ALLEEN maar voordelen aan vers vlees, wat iedereen wel doet overkomen op Bokt. (voedingsstoffen in brokken kom ik zometeen nog even op terug)

Dat heb ik even gemist denk ik.
),over het algemeen is een prooidier voor een hondachtige klein,konijn/haas grote en die gaat heelhuids naar binnen,incl maag,maar de "granen"die in een konijnenmaag zitten zijn natuurlijk maar een mini onderdeel van het hele diertje.
Borisje schreef:Joelle1996 schreef:Wat mij opviel is dat beter voer ook stukker goedkoper kan zijn ik betaal voor deze zak 25 euro
Je hebt nu Eukanuba zeg je? Dat is alles behalve beter voer, komt overeen met Pedigree etc. Eigenlijk betaal je reteveel voor chemische rotzooi waar alleen maar granen en vulmiddelen inzitten.
Geen Eukanuba voeren alsjeblieft. Hier ook voorstander van vlees. Wij voeren voor het gemak Naturis, Tinlo (barfmenu) en Carnibest worsten, die zijm al helemaal compleet en gemalen. Als dat ook teveel moeite is ga dan over naar een brok met een hoog (60%+) vleespercentage, zoals ze hier al eerder genoemd zijn.
Mizora schreef:Hoeveel kg is dat? 4?
http://www.food4pets.be/ is zover ik weet de goedkoopste leverancier met zowel acana, wolfsblut, orijen, TotW, Canagan en Canidae. Allemaal goede merken (alleen van Canidae ken ik geen ervaringen, maar ziet er zeer goed uit).
Maar iedereen is altijd anti graan terwijl dat dus eigenlijk nergens op slaat, vind ik. Tenzij je hond een gluten allergie heeft natuurlijk.
Als je hond alleen rauw vlees krijgt, letterlijk, kan het wel tekorten krijgen.
Hier ook alleen maar goede ervaringen met Eukanuba. 

overigens is het percentage vlees in brokken uiteindelijk altijd gebaseerd op gedroogde massa waardoor het percentage lager is als dat het vers vlees zou zijn. Kan wel halveren. Echter is het dan niet daadwerkelijk minder vlees zeg maar