Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:PenP2014 schreef:Bullshit!! Er kunnen alternatieven worden bedacht. Dit kost alleen geld!! En dat willen de hoge piefjes niet. Nee die intresseert het namelijk niet hoe ze langzaam vermoord worden tijdens deze proeven!
Meld je aan.
Komop met al die oplossingen.
Ik.keur het niet goed...maar dit doen ze idd alleen als het een doorbraak zou kunnen zijn..
En idd van mij dezelfde vraag aan de 'haters/tegenstanders' : zijn jullie ingeent? Gebruiken jullie de pil? Medicijnen? Paracetamol?
Dan moet je dat ook NIET gebruiken!
Jolliegirl schreef:PenP2014 schreef:Bullshit!! Er kunnen alternatieven worden bedacht. Dit kost alleen geld!! En dat willen de hoge piefjes niet. Nee die intresseert het namelijk niet hoe ze langzaam vermoord worden tijdens deze proeven!
Meld je aan.
Komop met al die oplossingen.
Ik.keur het niet goed...maar dit doen ze idd alleen als het een doorbraak zou kunnen zijn..
En idd van mij dezelfde vraag aan de 'haters/tegenstanders' : zijn jullie ingeent? Gebruiken jullie de pil? Medicijnen? Paracetamol?
Dan moet je dat ook NIET gebruiken!
Riraito schreef:Ik heb hier vorig jaar voor een presentatie info over gezocht. Dierproeven zijn niet leuk, maar soms kan het niet anders. We zouden veel info missen als we niet op dieren zouden experimenteren. Ik keur niks goed, maar stel je eens voor dat je een op dieren getest medicijn moet hebben. Zou je dat accepteren? Of ga je weigeren?
speurneusc schreef:pacemakers bestaan al jaren en hebben altijd voldaan, nu ineens niet meer en moeten er honden voor gemarteld worden!!!!
Delphi schreef:Riraito schreef:Ik heb hier vorig jaar voor een presentatie info over gezocht. Dierproeven zijn niet leuk, maar soms kan het niet anders. We zouden veel info missen als we niet op dieren zouden experimenteren. Ik keur niks goed, maar stel je eens voor dat je een op dieren getest medicijn moet hebben. Zou je dat accepteren? Of ga je weigeren?
Als ik de keuze zou hebben, kies ik voor het medicijn dat niet op dieren is getest. En daar zou ik zonder problemen voor bij willen betalen.
purny schreef:Ik heb getekend, maar ik vind dat alle dierproeven verboden moeten worden. Zelfs die naar onderzoek van de genezing van ALS
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/pamela-weigert-ice-bucket-challenge-om-dierproeven-als