Maar als het mijn kip was geweest was ik nu soep aan het maken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Ik vind het belachelijk dat je 3 KM richting OV te ver vind om met een dier naar de DA te gaan... al moest ik mijn dieren dragen tot daar. Als ze medische zorg nodig hebben dan kun je altijd wel een oplossing vinden, desnoods bel je een taxi! Die komen je zelfs met dier aan huis ophalen...
Maar als het mijn kip was geweest was ik nu soep aan het maken.
Axel_Valerie schreef:Ik vind dit heel vreemd. Mensen zitten te mieren****en over dat die kip perse naar de dierenarts moet maar eigenlijk moet de kip dood?
Dus de kip moet niet dood, de kip kan misschien beter af zijn dood. KimD schreef:Nee deze kip heeft medische zorg nodig want wij bokkers en TS weten niet wat het dier heeft, bokkers gokken op een gebroken poot en dat is voor een vogel erg moeilijk om te herstellen.Dus de kip moet niet dood, de kip kan misschien beter af zijn dood.
Axel_Valerie schreef:KimD schreef:Nee deze kip heeft medische zorg nodig want wij bokkers en TS weten niet wat het dier heeft, bokkers gokken op een gebroken poot en dat is voor een vogel erg moeilijk om te herstellen.Dus de kip moet niet dood, de kip kan misschien beter af zijn dood.
Dat is niet moeilijk te herstellen. Ik heb het zelf vaak genoeg meegemaakt met de kippen van mijn opa en oma.
KimD schreef:Axel_Valerie schreef:Ik vind dit heel vreemd. Mensen zitten te mieren****en over dat die kip perse naar de dierenarts moet maar eigenlijk moet de kip dood?
Nee deze kip heeft medische zorg nodig want wij bokkers en TS weten niet wat het dier heeft, bokkers gokken op een gebroken poot en dat is voor een vogel erg moeilijk om te herstellen.Dus de kip moet niet dood, de kip kan misschien beter af zijn dood.
)faunty schreef:hij heeft niks gehad een hebben hem apart in een hokje gezet , de poot is dikker en vooral op het middenvoetsbeentje denk ik .waar de poot en de tenen bij elkaar komen , bij mensen is dat het middenvoetsbeentje. hijheeft bovenaan zijn poot een zwart vlekje , we denken ( samen met de DA ) dat het waarschijnlijk een infectie is . hiervoor gaan we hem behandelen. ik plaats nog een wel een update als daar interesse in is
Qimm schreef:Denk dat het wel uitmaakt waarvoor je de kippen houdt. Mijn kippen zijn echt mijn kindertjes