Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pipo schreef:Mijn dog vind hem interessant maar is te "lomp" Die wil zoo graag en duwt haar neus dan onder het puppetje, te wild.. maar dat komt wel goed strakjes.
Mijn basset vind hem ook leuk, maar als er geluid uit komt is het een raar wezen. de achteruitgang is wel interessant![]()
De herder is een softy.. die laat ook alles aan zn staart zitten enzo. Hij komt ruikt en t i goed.
De mini's... tja leuk maar beetje eng en het ruikt vreemd. Maar het is natuurlijk ook niet niks zo'n klein molletje wat piept kreunt en zelfs beweegt.
We houden geen van de honden weg bij Frommel. alles mag komen kijken maar niet zonder toezicht.
de woeste bende haha
[ Afbeelding ]
DeMolenhoek schreef:Biepmiep schreef:Zonder je te willen aanvallen vindt ik het ook jammer dat deze hond toch niet mede opgevoed wordt door andere moederhond. (En overtreedt je de wet.). Maar good luck.
Tja, maar als mams er op een zo danige manier mee omgaat dat van de 4 pups er al 3 dood zijn wat doe je er dan mee?
Biepmiep schreef:Het gaat me niet over welles/nietes of over over betere oplossingen (soms neemt bij een fokker namelijk een andere teef de zorg voor nest over zelfs de voeding; het grote voordeel van schijnzwangerschappen en roedeltjes), en ik hoop van harte dat het goed komt dus ik discussieer er niet meer over maar ik krijg veel pbtjes over welke wet:
dat is de Wet Dieren:
artikel 2
Het van het ouderdier scheiden van een dier behorende tot een in artikel 1 bedoelde soort geschiedt niet voordat het dier de in artikel 3 voor die soort vastgestelde leeftijd heeft bereikt, tenzij dit noodzakelijk is met het oog op de gezondheid en het welzijn van het dier of het ouderdier.
Artikel 3
1.De leeftijd, bedoeld in artikel 2, is voor:
a. honden: 7 weken;
b. katten: 7 weken;
c. konijnen: 4 weken;
d. Chimpansees: 4 jaar;
e. Rhesus-apen: 2 jaar;
f. Beermakaken: 2 jaar;
g. Java-apen: 2 jaar;
h. Marmosets: 1 jaar;
i. Doeroecoeli's: 1,5 jaar;
j. Doodshoofdapen: 9 maanden.