Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Ik wil graag wat nieuwe houten speeltjes voor mijn vogels kopen, maar lees bij de klant reviews wisselende reactie's. Uiteraard is houten speelgoed uniek, er kan dus sneller een zwak exemplaar bij zitten. Nu luidt mijn vraag; kunnen producten probleemloos geretourneerd en vervangen worden, hoe is de klantenservice?
Die kattenhuisjes zijn wel echt te leuk trouwens die nu tevoorschijn komen haha. Maar ik heb nu bij de aanbiedingen een heel leuk hondenbed gezien 
Jel_R07 schreef:Ik ben altijd heel erg tevreden over agradi, altijd goeie aflevering binnen een paar dagen en niet alleen maar dure merken in het assortiment . Ik zal zooplus ook even onthouden aangezien ik die hier vaak langs zie komen.
) is het nog best prijzig. dees_daan schreef:Zooplus en witjes verzendhuis inderdaad.
Niet duur en snel geleverd.
Medpets is voor ontwormingen en dergelijke ook een goede site, al word ik wel een beetje moe van alle reclame mailtjes van ze.
Edit: voor de zooplus bestellers een tip: bestel via de Duitse site, dan zijn er veel producten goedkoper, het word gewoon vanuit Nederland geleverd maar het kan zo een paar euro's per artikel schelen.
Annemiek80 schreef:Vraagje voor diegenen die dus vanuit duitsland bestellen, in Nederland heb je vanaf 25 euro gratis verzendkosten, geldt dit ook als je via .de besteld? want anders zit je ook (nog) met hogere verzendkosten en dat weegt dan niet altijd op tegen het 'goedkopere' van .de
Ailill schreef:dees_daan schreef:Zooplus en witjes verzendhuis inderdaad.
Niet duur en snel geleverd.
Medpets is voor ontwormingen en dergelijke ook een goede site, al word ik wel een beetje moe van alle reclame mailtjes van ze.
Edit: voor de zooplus bestellers een tip: bestel via de Duitse site, dan zijn er veel producten goedkoper, het word gewoon vanuit Nederland geleverd maar het kan zo een paar euro's per artikel schelen.
Een paar euro's? Ik heb een vogelkooi gezien die ruim 60 goedkoper is (150+ hier en 89 in DE), bedankt voor de tip!
PenP2014 schreef:Ik vind agradi ook een leuke site maar die stickerkorting vind ik een beetje vaag. Want je krijgt dan een prijs te zien die heel aantrekkelijk is maar zonder code (die ik dus niet heb) is het nog best prijzig.