Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nsky86 schreef:M'n man is voer wezen halen en is thuis gekomen met Smolke, is graanvrij en bevat van alles en nog wat.. ik ben benieuwd
uxgranta schreef:Leffroi, onze alleseter loopt hele dagen buiten als wij met de paarden bezig zijn, ook speelt ze veel met de Jack Russell. Helaas is ze bang van water anders was zwemmen een goede manier van bewegen voor haar ivm atrose aan haar elleboog.
Uitlaten aan de riem is niet echt een optie, ondanks diverse gehoorzaamheidscursussen lukt het me niet om op ander terrein de aandacht bij mij te houden en word ik min of meer meegesleurd. Ook met speciale anti-trektuigjes of slipketting.
uxgranta schreef:Wij voeren ons drie jarige llabrador teefje speciaal dieetvoer voor de gewrichten van royal canin. Maar zelf vult ze haar voer aan met peren, pruimen, appels, paardenvoer en alles waar ze maar aan kan komen. Ze is helaas onverbeterlijk. Het fruit plukt ze zelf en het paardenvoer probeert ze te bemachtigen door de bodem uit de zak te eten. We hebben af en toe een zak op voorraad en die leggen we goed hoog, zodat ze er niet bij kan..zij denkt daar anders over. Verder eet ze nog jonge konijntjes en paardenmest. Ze heeft dus helaas wat overgewicht.
Suus___ schreef:Ja precies even overbruggen das toch top!
Elke hond doet t anders op voer. Ik voer lotgering zijn er heel veel niet over te spreken