Jans schreef:Ja ik ben twee dagen bezig geweesten de schoonmaker ook nog een dag
HG is gewoon bij de supermarkt inderdaadkleding en beddengoed heb ik een kwartiertje laten weken in goed soppig heet (uit de kraan) water en daarna in de wasmachine. Kleedjes buiten uitgeslagen en ook even met zeepwater ingespoten (met een plantenspuit).
Huis was wel lekker schoon daarna
Hou op hoor
Was zowiso van plan een grote schoonmaak te gaan houden, maar ik stel die al een paar dagen uit, haha! Nu maar morgenvroeg alle middeltjes halen, en gaan beginnen!Springs schreef:Dan zal ik mijn verhaal maar niet vertellen zeg...
Wat een *beesten...
Toen onze poes ze had hebben we alle slaapkamers dicht gehouden, zeker met beddengoed en kleding enzo. Mevrouw ligt ook erg graag in de wasmand met schone kleding erin![]()
Dus dat weg houden, al loop je ze nog wel eens naar binnen als het er echt veel zijn. En dan weer goed stofzuigen
Je maakt me wel nieuwsgierig, vertel

Iris82 schreef:Als je mazzel hebt wel. Ik was een paar weken verder en 3 bussen spray en alles uitwassen op 60 graden en heel veel zenuwen.
Oh verschrikkelijk..
bah bah, rotbeesten 
kleding en beddengoed heb ik een kwartiertje laten weken in goed soppig heet (uit de kraan) water en daarna in de wasmachine. Kleedjes buiten uitgeslagen en ook even met zeepwater ingespoten (met een plantenspuit). 

Het moet dus Advantage zijn.