Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Wat een leukerdje !
Briefjes ophangen, dierenbescherming, Amivedi etc. inlichten is het eerste dat in me opkomt.
Diertje kan gemakkelijk ergens ontsnapt zijn of uit de handen van een vakantieoppas geglipt zijn ...

zou ik met de middelen die ik dan voorhanden heb gaan zoeken.. als TS aangeeft dat ze alle instanties heeft gemeld en ook op FB een bericht heeft geplaatst (en idd niet iedereen heeft fb maar vrienden van vrienden waarschijnlijk wel) en nog geen reactie heeft gehad dan lijkt het mij een gevalletje van gedumpt.. en daarbij als iemand op vakantie is dan zo er toch ook iemand voor het beestje moeten zorgen die zou dan toch merken dat hij vermist is??
mvermeulen1 schreef:als ik op vakantie zou zijn zonder mijn beesten en ik kreeg te horen dat ze vermist zijn dan blijf ik niet stil zitten in de zon op een terrasje op vakantiezou ik met de middelen die ik dan voorhanden heb gaan zoeken.. als TS aangeeft dat ze alle instanties heeft gemeld en ook op FB een bericht heeft geplaatst (en idd niet iedereen heeft fb maar vrienden van vrienden waarschijnlijk wel) en nog geen reactie heeft gehad dan lijkt het mij een gevalletje van gedumpt.. en daarbij als iemand op vakantie is dan zo er toch ook iemand voor het beestje moeten zorgen die zou dan toch merken dat hij vermist is??
maar goed ik zou er idd nog even mee wachten het konijntje een naam te geven tot zeker maandje voor de zekerheid.. gewoon doen wat je nu ook doet
en internet is een goed media om alles over konijntjes te weten

lovebente schreef:Dankje Iris.
Ik heb liever een goed gevoel dat ik er goed voor kan zorgen, ookal vind hij zijn baasje terug.
Dan dat ik m weg ga doen naar een opvang en dat hij nooit terug naar zijn baasje kan gaan als zijn baasje hem zoekt. En is er toch helemaal niemand op zoek naar hem.. dan is hij hier welkom!

KingYasFenn schreef:lovebente schreef:Dankje Iris.
Ik heb liever een goed gevoel dat ik er goed voor kan zorgen, ookal vind hij zijn baasje terug.
Dan dat ik m weg ga doen naar een opvang en dat hij nooit terug naar zijn baasje kan gaan als zijn baasje hem zoekt. En is er toch helemaal niemand op zoek naar hem.. dan is hij hier welkom!
Dat vindt ik de juiste keuze
als je alle tijd en energie voor dit diertje hebt is het alleen maar super dat het konijntje bij jou blijft
en dan zie je wel hoe de tijd loopt en of de eigenaar zich nog meldt,
zolang je nog maar even doorzoekt naar de eigenaar en in de tussen tijd goed voor het dier zoekt is er niks mis
vind je toch niemand, dan houdt het diertje lekker