Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emerald schreef:Heb je je kat laten behandelen tegen de allergie? Anders is het wel heel erg wreed als ze een kap om heeft terwijl ze zo'n vreselijke jeuk heeft.... Verdere tips zijn al gegeven.
maar helaas blijft de jeuk nu wel heel lang aanhouden, maar dit komt mede dankzij de vlooien die er gewoon nog zijn. op het moment dat de vlooien weg zijn is het voor haar ook eindelijk rust
zo erg als nu is het nog nooit geweest
morgen in de schuur zetten en dan pas weer tevoorschijn halen als alles weer weg is. Ga nog wel wat omgevingsspray bij kleedje sprayen
om al die was met mijn scooter te vervoeren naar mijn ouders is gewoonweg gevaarlijk xD of ik moet het in 3 etappes doen, dan zou het wel mogelijk zijn maar ben ik de hele dag bezig
(6 km met scooter heen en weer terug) Ach ik vind er wel wat op. maar gordijnen kunnen dus ook in de wasmachine? Heb van die verduisteringsgordijnen van de Kwantum, best een dikke en stugge stof...
overigens zullen ze daar niet snel zitten maar de kans is er. 
lifaya schreef:Emerald schreef:Heb je je kat laten behandelen tegen de allergie? Anders is het wel heel erg wreed als ze een kap om heeft terwijl ze zo'n vreselijke jeuk heeft.... Verdere tips zijn al gegeven.
uiteraard, ze heeft haar jaarlijkse spuitje hiervoor gekregenmaar helaas blijft de jeuk nu wel heel lang aanhouden, maar dit komt mede dankzij de vlooien die er gewoon nog zijn. op het moment dat de vlooien weg zijn is het voor haar ook eindelijk rust
zo erg als nu is het nog nooit geweest
zo kleedje is in vuilniszakken getaped, mochten er vlooien zitten zullen ze hopelijk stikkenmorgen in de schuur zetten en dan pas weer tevoorschijn halen als alles weer weg is. Ga nog wel wat omgevingsspray bij kleedje sprayen

Eleionomae schreef:En voor de kat heb je ook anti vlo injecties. Die werkt 6 maand en dood ook de eitjes
Wij hebben ook ooit es een vlooienplaag gehad en de stoomreiniger hebben we toen gehuurd bij Boels ofzo en verder toch maar blijven sprayen. .

F_Orumster schreef:Eleionomae schreef:En voor de kat heb je ook anti vlo injecties. Die werkt 6 maand en dood ook de eitjes
Wij hebben ook ooit es een vlooienplaag gehad en de stoomreiniger hebben we toen gehuurd bij Boels ofzo en verder toch maar blijven sprayen. .
Die entingen zijn ideaal.
Het heet Program, jet werkzame bestanddeel Lufenuron zorgt ervoor dat de huidige aanwezige vlooieneitjes niet levensvatbaar zijn. Tegelijk met het aanpakken van je huis en de huidige generatie vlooien zul je het zo niet weer krijgen.