Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hanen (wonen wel niet in een woonwijk) en een gedeelte slaapt buiten (eens ben je het moe om ze elke avond in het hok te zetten) en een gedeelte binnen, maar heb ze echt nog nooit 's nachts horen schreeuwen, de hanen kraaien wel al vroeg
.
[***] schreef:kohtje schreef:Jeetje al 3 dagen,kijk het eens een week of twee aan.
Dus twee weken lang elke nacht wakker liggen? Lijkt mij echt een ideale situatie.
), maar de hanen kukelen idd, maar die kippen die kunnen echt wel flink lawaai maken; hier gelukkig niet 's nachts, al maakt dit ook niet zo veel uit gezien de locatie waar wij wonen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het dan heel veel lawaai is, zeker ongewend met alle ramen open, omdat het zo warm is... en normaal vind ik het dus niet dat ze verbaal zo actief zijn in de nacht..., denk idd dat ze zich niet veilig voelen.
ierusju schreef:In een drukke woonwijk hoor je toch liever kippen gekakel dan schreeuwende mensen of autolawaai. Of zie ik dat verkeerd?
X_Sam_X schreef:Helaas ben ik de enige die ze 's nachts hoort, de andere buren klagen niet...
Ik zal er denk ik maar aan moeten wennen, want ze doen het nog steeds.
Cayenne schreef:X_Sam_X schreef:Helaas ben ik de enige die ze 's nachts hoort, de andere buren klagen niet...
Ik zal er denk ik maar aan moeten wennen, want ze doen het nog steeds.
Heb ik er soms overheen gelezen of zie ik nergens staan of je al een gesprek hierover hebt gehad met je buren?
Als je dat niet doet, zal het best meevallen
Cayenne schreef:Je kunt toch netjes brengen dat je kipjes ontzettend leuk vind, maar dat de dames 's nachts nog wel wat aanwezig zijn.
Als je hen de kans niet geeft, dan zal er idd niets veranderen omdat ze ook niet weten dat er iemand last van de kippen heeft.