WillemYntJee schreef:Eliminall is dezelfde werkzame stof als frontline hoor..
Advantage is een goed product TS, ik weet niet wat er allemaal in België verkrijgbaar is ( producten moeten geregistreerd worden per land dus wat in misschien wel te verkrijgen is hoeft niet ook in België te koop te zijn.) maar anders kan je ook activyl nog proberen.
En zeker 3 maanden blijven behandelen zodat de vlooien die evt nog uitkomen uit de eitjes ook t loodje leggen. En inderdaad je omgeving aanpakken.
Wij bestellen eigenlijk altijd online spulletjes, via medpets. Dat vind ik persoonlijk gewoon sneller en makkelijker. Ons mama moet nog even informeren of we hier bij de apotheek Stronghold kunnen kopen. Frontline heb ik daar al zien liggen maar dat hoef ik eerlijk gezegd niet meer
Er wordt elke dag gestofzuigd, hete wassen ga ik nog even doorgeven aan mams. Komende maanden zeker nog pipetjes smeren (elke keer gewoon een andere pakken! Staan er toch genoeg hier in het topic
) en ook ontwormen. Ahja we gaan deze nacht ook waxinelichtjes plaatsen!Als iemand nog een tip heeft voor een goede omgevingsspray, graag!
Ik zou niet elke maand een andere pipet nemen, als de ene toch net iets langer dan de maand werkt heb je kans dat ze door elkaar heen lopen. En soms kunnen twee verschillende stoffen niet goed samen. Ik zou het risico niet nemen.
Zeker na 3 weken
)
Op dit moment twee soepborden met zeepsop en een kaars erin. Duimen dat ik er morgen heel veel dode vlooien in vind!
natuurlijk ook je omgeving niet vergeten te behandelen met spray, wassen en stomen