Volgezogen teek gevonden: hond rode vlek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jimbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 15:13

Heb je de teek wel dood gemaakt? anders heb je straks in de buurt allemaal hongerige kleine teekjes....

Undefined

Re: Volgezogen teek gevonden: hond rode vlek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-14 15:14

Eerst was het een grote rode vlek, later leek het wel op een kring. Niet in de vorm van een kring maar wel een rode rand met daarin gewoon weer wit. Dat is ook de reden dat ik de DA gebeld heb, weet niet of het bij honden hetzelfde als bij mensen gaat.. In ieder geval heeft hij daar nu AB voor.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 15:16

Jimbo schreef:
Heb je de teek wel dood gemaakt? anders heb je straks in de buurt allemaal hongerige kleine teekjes....

Teken en vlooien spoel ik altijd door het toilet. Gewoon in de prullenbak gooien is m.i. niet erg effectief, klimt ie daar niet gewoon weer uit? :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 15:17

Ik steek ze in de fik :o

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-14 15:21

Um ja hij zit in de container :o Denk niet dat dat heel slim was maar was even in paniek toen k dat ding in mn hand had (dacht dat t een stukje chocola was :') )

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 15:27

Undefined schreef:
Um ja hij zit in de container :o Denk niet dat dat heel slim was maar was even in paniek toen k dat ding in mn hand had (dacht dat t een stukje chocola was :') )

Owww.... brrrr, krijg hier gewoon rillingen van.. Een teek aanzien voor chocola :(:) . Dan was ik waarschijnlijk ook in paniek geraakt en zat die teek waarschijnlijk tegen het plafond ;)