Jolien87 schreef:Ik woon hier nog maar zo'n 4 maanden, maar aan alles is te merken dat hij geen enkele vorm van kritiek duldt. Het is verder echt geen onaardige kerel, maakt altijd wel een praatje met iemand op straat, maar je moet niet laten blijken dat je het niet met hem eens bent ergens over. Als ik hem tegenkom zeggen we ook altijd wel even gedag maar ik durf met zekerheid te zeggen dat ik niet hoef te proberen om hem op het gedrag van hem en zijn hond te wijzen, op wat voor manier dan ook.
Sorry maar ik vind toch dat het allemaal maar aannames zijn. Want wat heb je hem zien doen of wat heb je gehoord wat er gebeurt dat als je het niet met hem eens bent? Heb je al andere buren gevraagd of het die opvalt dat hij zijn hond raar behandelt. Je woont er dus 4 maanden. Ik zou eens gaan kennismaken met die man.
En wat Quartel zegt: je hebt tegenover de politie totaal geen "zaak". Zou me ook vreselijk verbazen dat ze iemand erop aanspreken die boos wordt op een hond die tegen de wil van het baasje wegloopt.
Misschien is het wel een gewoon simpele ziel die gek is met zijn hondje. En daar zomaar de politie voor op zijn dak krijgt. Echt te gek voor woorden in mijn ogen. Maar vooral doen als je er zo'n behoefte aan hebt.....