Koolmeesje uit de bek van de kat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:59

Naaoommii schreef:
Rinus (die kat) Speelt voornamelijk met de dingen die hij vangt. Maargoed was er niet bij dus weer niet of hij zn klauwen er helemaal heeft in gezet.

Maar nogmaals, het is niet verstandig als ik het vogeltje afmaakt. Misschien is dat wel verstandig maar ik zou mijn god niet weten hoe.

Gewoon een grote steen een meter er boven en goed mikken. En niet kijken wanneer je 'm loslaat.

Thats_Me lijkt me niet dat ze op IJsland is.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 22:01

Ik zit op een ijslander stal :') in Drenthe maar goed in de buurt zit hier niks waar ik naar toe kan rijden. En het kwam aanvallend aan "ls je die niet durft af te maken als ze half dood naar binnen worden gebracht ben ik van mening dat je toch maar even bij jezelf na moet gaan of je wel buitenkatten moet willen houden"

Maargoed hier hebben we het niet meer over. Ik heb hem in een groot buiten verblijf gedaan. Daar kan niks bij, daar is het op temperatuur aangezien hij door de gaten kon komen van de doos en door huis vloog. Morgen kijk ik hoe hij er bij is en dan laat ik hem los.

Thats_Me

Re: Koolmeesje uit de bek van de kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:04

Ok, op had gekund natuurlijk. Zou wel gaaf zijn IJsland wie weet een volgende reis ;) Nou ja, hopelijk komt het goed en je weet wat je de volgende keer kunt doen :)

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:06

Ik vind dat je het prima doet.
En anders kijk je morgen Hoe het vogeltje is.
En anders gewoon weer lekker los laten.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 22:08

Ik zal voor het slapen gaan het vogeltje nog even opzoeken. This donker en loop met een banketstaaf zaklapje, maar moet toch de paarden checken. Mocht het diertje overleven laat ik hem morgen gewoon los.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:25

Loslaten heeft niet zoveel zin. Het vogeltje zal dan toch dood gaan, ondanks dat hij misschien geen verwondingen heeft. Ik zou toch op zoek gaan naar een opvang waar je hem zelf heen brengt of naar de dicht bijzijnde dierenarts. Dan heb je in ieder geval gedaan wat je kon....

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 22:32

Ik denk dat ik morgen dan maar gewoon opnieuw de dierenambulance bel. Misschien dat ze hem willen ophalen. Ik ben net wezen kijken en hij zit op een tak rustig, dus ik hoop dat hij het haalt.

En tot mn verbazing trof ik rinus dit keer aan met een muis. En hij zat er mee te spelen, de muis leek dood dus heb hem weg gehaald bij de kat. En helaas leefde de muis nog, deze was er gewoon veel ernstiger aan toe anders had ik hem naar buiten gedaan. Heb hem toch dood gemaakt door m tegen de muur aan te gooien. Maar dit kon ik bij dat vogeltje gewoon niet omdat die er veel minder er aan toe is. T zal me niks verbazen als rinus straks weer met iets loopt. Ondanks hij toch een belletje om heeft krijg hij toch die beestjes te pakken

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 14:55

Het koolmeesje is weer vrij, wat dus niet mijn bedoeling was. Ik heb hem dus in een kas gedaan (vrij grote kas) aangezien het daar binnen 20 graden was kon het wel. 's morgens toen ik wilde kijken kon ik hem niet zo snel vinden. Later weer gekeken en vloog hij naar buiten ik had de schuifdeur open laten staan. Ik heb niet gezien waar hij heen vloog maar hij vloog normaal. Ik hoop dat hij zich zelf nu red