verdorie,wat groeien ze toch veel te snel...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: verdorie,wat groeien ze toch veel te snel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 20:06

haha ,ik zal het onthouden,als we nog eens op vakantie willen gaan :D

en nee nee,lois,lotus en red zijn hondjes die zouden blijven,aquaatje zocht nog een nieuw huis,en die heeft ze vrij snel gevonden :) :) ,die heeft echt super lieve baasjes getroffen... :j

aquaatje gaf problemen,zij was echt een knokker,lois en lotus gaan heel goed samen ...

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 20:09

Jeetje die groeien snel :wow: Ik ben fan van Red, hij heeft zo'n lief koppie <3

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 20:15

oh! haha was in de bonen.... ik vond het al gek dat het zo lang duurde! Maar ze passen mooi bij de roedel :) op de eerste foto op de bank lijken ze nog niet zo heel groot, maar dan met mams erbij dan zijn ze al echt groot. Zeker grote puppies!
Moet zeggen dat ik deze kruising ook wel enorm gaaf vind, maar aan de andere kant is het fijn dat ze niet zoveel gefokt worden omdat er toch wel een hoop mensen zullen zijn die het niet aan kunnen waardoor die hond verpest word of in een opvang of asiel beland.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 20:48

furtje redje is ook héél erg lief,is echt een knuffelbeertje.. :+:

sunny_l0ve schreef:
oh! haha was in de bonen.... ik vond het al gek dat het zo lang duurde! Maar ze passen mooi bij de roedel :) op de eerste foto op de bank lijken ze nog niet zo heel groot, maar dan met mams erbij dan zijn ze al echt groot. Zeker grote puppies!
Moet zeggen dat ik deze kruising ook wel enorm gaaf vind, maar aan de andere kant is het fijn dat ze niet zoveel gefokt worden omdat er toch wel een hoop mensen zullen zijn die het niet aan kunnen waardoor die hond verpest word of in een opvang of asiel beland.

:D hahah,nee aquaatje was dat :) :)

en over je laatste opmerking,daar heb je heel erg gelijk in hoor,ik ga deze kruising verder ook niet meer op de wereld zetten,ze gaan me zo aan het hart,ze zijn zo vreselijk gaaf en leuk,en zou er echt wakker van liggen als ik te horen zou krijgen als mensen zo'n hondje kompleet vern*uken in de opvoeding....

nee,ik heb ze weer hier in huis terug *\o/* :+: ,en voor zover ik weet zijn er de afgelopen jaren deze kruisingen verder niet gefokt,dus vooral houden zo :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 11:47

Afbeelding

ahh lief he ?? :+:

en moeders ligt graag in het raamkozijn,en heeft dat blijkbaar vererft :+
Afbeelding

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 11:59

oh wat een heerlijk stel!

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 12:18

wat een geweldige foto! Heel schattig