Overdosis rat...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 00:19

dolce_gucci schreef:
Heb net even de dierenarts gebeld en die zegt hetzelfde als Delphi. Ik moet goed blijven kijken of ze eten en drinken want door die AB kunnen ze minder snel honger of dorst krijgen zeiden ze. Als er iets veranderd aan hun gedrag of ademhaling enz. Moet ik erheen komen. Ze zijn nu nog gewoon normaal en eten hun snoepjes dus ik blijf gewoon bij ze. Hopen dat m'n schatjes niet raar gaan doen!

Ahh nou dat is super fijn! Een hele geruststelling! Volgens mij loopt het allemaal wel los. Ook stond er overigens nog in dat het middel (mag niet tijdens dracht en lactatie gebruikt worden) getest was op drachtige laboratoriumratten en dat het geen gevolgen had voor de jongen.
Het zijn volgens mij best sterke beestjes!

dolce_gucci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-14 00:25

Precies! Ik ben weer eens wat te overbezorgd voor m'n ratjes... Heel erg bedankt voor jullie berichtjes en ik zal morgen laten weten hoe het met ze gaat! Vind het echt super fijn dat ik tips heb gekregen!

Geryon

Re: Overdosis rat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 01:36

Fijn dat het waarschijnlijk gewoon goed komt! Waar hadden ze de antibiotica eigenlijk voor nodig?

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 05:14

Wat goed dat je de dierenarts hebt gebeld.

Over t algemeen kan t weinig kwaad. Hier is het ook wel eens mis gegaan met ab als ik een ander t vroeg om aan mijn ratten te geven.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 07:37

sylva schreef:
Oh jeetje... dat is 5 x zoveel. Heb je echt niet de mogelijkheid om naar een dierenarts te gaan? De praktijken hebben ook gewoon een spoedlijn he. Wellicht dat je zo telefonisch ook een inschatting kunt krijgen. Het blijft puur gif natuurlijk, antibiotica. Stel dat je een tegen medicatie nodig hebt dan moet je sowieso een arts hebben. Ik kan op Google niks vinden. Zou zelf de nacht niet erop wagen.Je zou anders ook de Dierenambulance kunnen bellen. Misschien kunnen zij je ook vertellen wat te doen.

Bellen wat je moet doen... staat niet gelijk aan een verzoek tot ophalen? Als in dat het mogelijk voor TS wat toegankelijker is om hen te bellen dan een dierenarts op dat tijdstip.

Fijn dat je rustig kon gaan slapen. Hopelijk zijn ze de nacht goed doorgekomen en hebben ze er geen last van gehad.

Martine

Re: Overdosis rat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 08:18

TAO -> BB