Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiki1976 schreef:Waarom mag een paard niet 24/7 in een box van 3*3 staan en een vis wel 24/7 in een veel te kleine bak/kom?
Want beide hebben de ruimte nodig om goed te kunnen bewegen (lopen of zwemmen).
kiki1976 schreef:Waarom mag een paard niet 24/7 in een box van 3*3 staan en een vis wel 24/7 in een veel te kleine bak/kom?
Want beide hebben de ruimte nodig om goed te kunnen bewegen (lopen of zwemmen).
. Veel mensen denken echter "joh hij leeft nog dus het zal wel goed zijn".
. Grotere bak kopen of zoek je een ander onderkomen? Snap ook wel dat niet iedereen de ruimte heeft voor een groot aquarium.
.
(mits er verwarming en een filter in zit) Die zijn ook erg leuk 
1 goudvis en een andere, het lijkt op een goudvis maar hij is wit gevlekt met goudkleurige en zwarte vlekjes. en heeft een lange staart, maar het is geen sluierstaart want hij heeft gewoon de slanke vorm van een goudvis.Axel_Valerie schreef:Ik vind het toch heel bijzonder hoe je hier altijd binnen no time als dierenbeul neergezet kunt worden..

IsaCalixa schreef:zou het ook kunnen dat ik een bak van 60 cm koop, met 2 visjes erin (die ik nu dus heb) en garnalen?
Want dat is wel érg groot en lelijk!BaileyMix schreef:Waarom kijk je niet eens naar guppies? Hebben een stuk minder ruimte nodig dan goudvissen. Wel iets grotere bak dan 15 liter nodig maar geen aquarium van 2 meter langWant dat is wel érg groot en lelijk!
Gewoon tweedehands een aquarium op de kop tikken, filter/pompje en eventueel verwarmingselement erbij en je bent klaar. Stuk of 4 guppies erin.

BaileyMix schreef:Waarom kijk je niet eens naar guppies? Hebben een stuk minder ruimte nodig dan goudvissen. Wel iets grotere bak dan 15 liter nodig maar geen aquarium van 2 meter langWant dat is wel érg groot en lelijk!
Gewoon tweedehands een aquarium op de kop tikken, filter/pompje en eventueel verwarmingselement erbij en je bent klaar. Stuk of 4 guppies erin.
IsaCalixa schreef:@Yiruma ik heb nu al 2 vissen1 goudvis en een andere, het lijkt op een goudvis maar hij is wit gevlekt met goudkleurige en zwarte vlekjes. en heeft een lange staart, maar het is geen sluierstaart want hij heeft gewoon de slanke vorm van een goudvis.
1 meter gaat helaas niet op mijn bureau passen :p
wel bedankt voor de tip van het schoonhouden, maar hoe zit het dan met alle uitwerpselen die op de bodem liggen? die moeten er toch ook uit?
muntdrop schreef:BaileyMix schreef:Waarom kijk je niet eens naar guppies? Hebben een stuk minder ruimte nodig dan goudvissen. Wel iets grotere bak dan 15 liter nodig maar geen aquarium van 2 meter langWant dat is wel érg groot en lelijk!
Aquarium van 2 meter lelijk??? Ben jij even mal??? Mijn tante had echt een prachtig tropisch aquarium met maanvissen van 2.5 meter, was echt zo mooi! Maar het moet natuurlijk wel in je huis passen