Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ondanks dat kleine man zeer voorzichtig met dieren is. Ik vind het er gewoon bijhoren.
Maar een andere aanschaffen is sowieso weer gedoe.
lieveli schreef:Oscar terroriseert het huis hier. Het is verschrikkelijk, zoveel energie en hij blijft maar op mijn bord springen of op het aanrecht klimmen. Maar hij kan ook uren in je nek liggen, dan vergeet ik hoe irritant hij soms is

. Hebben echt nieuwe moeten kopen ivm giga gaten. Ook de kerstboom was een slachtoffer.. branka16 schreef:lieveli schreef:Oscar terroriseert het huis hier. Het is verschrikkelijk, zoveel energie en hij blijft maar op mijn bord springen of op het aanrecht klimmen. Maar hij kan ook uren in je nek liggen, dan vergeet ik hoe irritant hij soms is
Bij mij en mijn ouders is nog nooit geen enkele kat op het idee gekomen op het aanrecht te springen..
En ook niet op tafel zolang wij aan het eten zijn.
Proberen ze dit wel, worden ze onmiddelijk afgestraft door een flinke duw er af en correctie met stemverheffing.
Kun jij hem dit niet zo aanleren?
Of mag het gewoon?
Maar Oscar is niet onder de indruk van afstraffingen

), ik werd beklommen (scherpe nageltjes, au!), meubels werden beklommen en neeeee mijn teen is GEEN speelgoed
kerstboom? Oooo wacht, die groene boom waarbij we alleen ballen en slingers van top tot halverwege de boom konden hangen.... Zooo gezellig 
maar dat was nog op te ruimen gelukkig
Ze loopt ook regelmatig op het aanrecht de laatste tijd, ze weet dat het niet mag, als we eraan komen gaat ze snel weg.