Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Poiuytrewq schreef:Dat is dan een verschil tussen jou en mij. Ik vind dat ze gewoon rond mogen lopen in huis als er niemand is en dan verwacht ik dat ze er niets neerlggen.
Ik bedoel vanaf het begin hetzelfde alleen zo noemen wij dat hier.'Gewoon de kop er door halen'. Ik dacht dat elke idioot dat wel snapt.
Als hij buiten is geweest is alles ook weer koek en ei. En het werkt, inderdaad. Ik vind het absoluut niet onvriendelijk, ja als je ruw bent. Maardat moet je met geen enkel dier zijn. Een bench, dat is pas dieronvriendelijk.
Maar goed dat past dan weer niet in het topic.
Poiuytrewq schreef:Dat is dan een verschil tussen jou en mij. Ik vind dat ze gewoon rond mogen lopen in huis als er niemand is en dan verwacht ik dat ze er niets neerlggen.
Ik bedoel vanaf het begin hetzelfde alleen zo noemen wij dat hier.'Gewoon de kop er door halen'. Ik dacht dat elke idioot dat wel snapt.
Als hij buiten is geweest is alles ook weer koek en ei. En het werkt, inderdaad. Ik vind het absoluut niet onvriendelijk, ja als je ruw bent. Maardat moet je met geen enkel dier zijn. Een bench, dat is pas dieronvriendelijk.

. Poiuytrewq schreef:
Ik ga er zo niet eens meer op reageren.
Net zo leuk als achter een balletje aanrennen is het niet maar het werkt voor mij en alle andere honden die ik ken die op deze manier zindelijk zijn gemaakt, en ik heb nog nooit een gezien die er zo'n last van heeft. Als hij het niet begrijpt, als het zo ston en ondoordacht is, waarom is het probleem dan gelijk over? Nee met een aai over de bol kom je er!
Overdrijven is ook een vak zeg sjezus mina![]()
.
xSlvna schreef:Poiuytrewq schreef:Dat is dan een verschil tussen jou en mij. Ik vind dat ze gewoon rond mogen lopen in huis als er niemand is en dan verwacht ik dat ze er niets neerlggen.
Een bench, dat is pas dieronvriendelijk.
Kan er bij mij echt niet in... Poiuytrewq schreef:Met zijn neus door de stront en plas halen, en gelijk in de tuin zetten. Dan zijn ze het zo afgeleerd.
Doen je ouders dat niet?
Nikass schreef:En zelfs op heterdaad betrapt moet straf voldoen aan bepaalde voorwaarden wil het werken. Heel vaak lukt dat niet. Waarom denk je dat veel criminelen na hun gevangenis straf direct weer de fout in gaan?
Een dier hard aanpakken voor iets waar hij niets aan kan doen is gewoon misbruik maken van je machtspositie. Vervolgens denken "ja maar hij weet heel goed dat hij fout zit" is dat machtsmisbruik van jezelf vergoeilijken.
spotterick schreef:Nikass schreef:En zelfs op heterdaad betrapt moet straf voldoen aan bepaalde voorwaarden wil het werken. Heel vaak lukt dat niet. Waarom denk je dat veel criminelen na hun gevangenis straf direct weer de fout in gaan?
Een dier hard aanpakken voor iets waar hij niets aan kan doen is gewoon misbruik maken van je machtspositie. Vervolgens denken "ja maar hij weet heel goed dat hij fout zit" is dat machtsmisbruik van jezelf vergoeilijken.
dus we moeten moordenaar een aai geven en zeggen dat t niet meer mag
Nikass schreef:ThreeFingers schreef:Honden qua straffen met mensen vergelijkenKan er bij mij echt niet in...
Het principe van straf werkt bij mensen hetzelfde als bij dieren hoor.