Wie kan mij een beetje op weg helpen (Katten & kittens)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Re: Wie kan mij een beetje op weg helpen (Katten & kittens)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 09:39

Wat leuk een kat of kitten :)
Wat ik persoonlijk een beetje moeilijk vind, is een kitten in huis te laten opgroeien, alle liefde en aandacht van je meekrijgt en dan buiten wordt geplaatst en daar zijn dagen moet slijten?
Als dat idd het geval is, zou ik eens kijken bij stichting Kat in Nood of idd het asiel en dan meteen kijken naar katten die het buitenleven gewend zijn :)

De rest van je vragen zijn al beantwoord zie ik :)

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-14 09:55

Amy77 schreef:
Wat leuk een kat of kitten :)
Wat ik persoonlijk een beetje moeilijk vind, is een kitten in huis te laten opgroeien, alle liefde en aandacht van je meekrijgt en dan buiten wordt geplaatst en daar zijn dagen moet slijten?
Als dat idd het geval is, zou ik eens kijken bij stichting Kat in Nood of idd het asiel en dan meteen kijken naar katten die het buitenleven gewend zijn :)

De rest van je vragen zijn al beantwoord zie ik :)

Nee dat is zeker niet zo. De kat/kitten mag naar binnen wanneer ie maar wil, hij wordt binnen gevoerd en hij brengt zijn nacht binnen door ( natuurlijk als hij dat wil. Zoniet dat mag hij lekker buiten blijven of de nacht in de stal doorbrengen ). In heb 1 broertje en 1 zusje die gek op katten zijn, net zoals ik en mijn ouders trouwens. Wanneer hij toe is aan een aaitje of een beetje aandacht mag hij gerust komen, maar het is niet zo dat wij hem 24/7 op onze schoot gaan duwen, wij willen hem lekker kat laten zijn, maar wel met de nodige aandacht :)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 09:57

Oooh jullie verhuizen mee?? hihi..ik dacht, huppa, ze worden op de boerderij gezet en zoek t maar uit :P Sorry..hihi
(even OT, zie nu dat je in Turkije woont, leuk! Had jij niet laatst een topic dat je je draai zo moeilijk kon vinden en je paarden miste? Zoja, fijn te lezen dat je je inmiddels thuis voelt, top joh!)

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-14 10:06

Amy77 schreef:
Oooh jullie verhuizen mee?? hihi..ik dacht, huppa, ze worden op de boerderij gezet en zoek t maar uit :P Sorry..hihi
(even OT, zie nu dat je in Turkije woont, leuk! Had jij niet laatst een topic dat je je draai zo moeilijk kon vinden en je paarden miste? Zoja, fijn te lezen dat je je inmiddels thuis voelt, top joh!)

Haha ja wij verhuizen mee :D . Gelukkig is dat topic verleden tijd, al mis ik mijn paarden wel nog steeds.. Nu met een nieuw huis, een nieuwe plaats, nieuwe school, nieuwe vriendinnen en zelfs weer fijne dieren om mij heen gaat het helemaal lukken!

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 10:08

Jaaa de kittens zijn er hoor! *\o/*

Het zijn twee poesjes van 3 maanden oud, het zijn volle zusjes :D . Ze zijn nu in de keuken een beetje aan het wennen, ze zijn nog erg bang, wanneer er iemand is kruipen ze snel weg hihi, maar al snel wint hun nieuwsgierigheid het. Ze zijn wit met bruin en de een heeft een beetje oranje. Ik kan nog geen foto's maken omdat ik ze nu niet wil storen, maar vanavond komen er misschien wel foto's :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 10:34

Leuk, veel plezier! :D