Britta31 schreef:Ik ben nu een zeurpiet,maar hoe weet ts dat dan hoelang de poes zwanger is.Sorry.
Dat vroeg ik me ook al af!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Tja, dan dood je ze ja. Maar liever terwijl ze nog niet eens geboren zijn, dan dat je weer een nest katten hebt waar er toch al veel te veel van zijn. Heb je liever dat ze dan ook weer een zwerf leven krijgen, continu nestjes hebben en heel waarschijnlijk al vroeg overreden worden?
De ander is een kitten van nu 9 maand. Op 3 weken gevonden in een camion. De rest van het nestje was al dood
lisetteexx schreef:Britta31 schreef:Ik ben nu een zeurpiet,maar hoe weet ts dat dan hoelang de poes zwanger is.Sorry.
Dat vroeg ik me ook al af!
Britta31 schreef:DeMolenhoek schreef:Tja, dan dood je ze ja. Maar liever terwijl ze nog niet eens geboren zijn, dan dat je weer een nest katten hebt waar er toch al veel te veel van zijn. Heb je liever dat ze dan ook weer een zwerf leven krijgen, continu nestjes hebben en heel waarschijnlijk al vroeg overreden worden?
KoudbloedKim schreef:Mag ik vragen waarom je haar niet hebt laten steriliseren voor ze in contact kwam met katers?
Ik vind dit zo jammer voor het katje...
Oké en heeeel lang binnen gehouden
Maar heeft toch zeker vanaf 6 maanden buiten gelopen en pas met 9 maanden gesteriliseerd. Janine1990 schreef:KoudbloedKim schreef:Mag ik vragen waarom je haar niet hebt laten steriliseren voor ze in contact kwam met katers?
Onze dierenarts neemt geen katten (oké, poezen) aan jonger dan 9 maanden voor sterilisatie!
Janine1990 schreef:KoudbloedKim schreef:Mag ik vragen waarom je haar niet hebt laten steriliseren voor ze in contact kwam met katers?
Onze dierenarts neemt geen katten (oké, poezen) aan jonger dan 9 maanden voor sterilisatie!
Nu hebben wij geluk gehadOké en heeeel lang binnen gehouden
Maar heeft toch zeker vanaf 6 maanden buiten gelopen en pas met 9 maanden gesteriliseerd.
Andere dierenartsen doen dit al vanaf 5 maanden...
Janine1990 schreef:KoudbloedKim schreef:Mag ik vragen waarom je haar niet hebt laten steriliseren voor ze in contact kwam met katers?
Nu hebben wij geluk gehadOké en heeeel lang binnen gehouden
Maar heeft toch zeker vanaf 6 maanden buiten gelopen en pas met 9 maanden gesteriliseerd.
Andere dierenartsen doen dit al vanaf 5 maanden...
anneliesdj schreef:Omdat jij voldoende verstand hebt wellicht, maar in het algemeen vind ik dat wel een flinke tekortkoming.
Dierenartsen zijn prima op de hoogte van het kattenoverschot en weten hoe laks de gemiddelde katteneigenaar is, die hebben daar ook enige verantwoordelijkheid in.
En in mijn eigen omgeving merk ik ook dat sterilisatie eigenlijk iets is dat er bij is gaan horen.